Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@21:02:49 GMT

استخدام ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد در یک مجموعه خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۰۹۲

استخدام ۵۰۰ نفر از فرزندان شاهد در یک مجموعه خصوصی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی امروز در یازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابراز خرسندی رئیس جمهور از امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی به‌منظور تأمین ۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های شاهد و ایثارگران در نشست روز گذشته هیئت دولت، گفت: دکتر روحانی در این جلسه حداکثر خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه مسلم و مهم همه مسئولان دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: رضایت رئیس جمهوری نشان می‌دهد که خوشبختانه تلاش‌های ما اثربخش بوده و ان شاء الله با روحیه جهادی و تلاش مضاعف همین مسیر را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه مسکن مشکلات ایثارگران را برطرف سازیم. همچنین با توجه به اهتمام رئیس جمهوری در این زمینه، گزارش فعالیت‌های حوزه مسکن به‌صورت ماهانه به ایشان ارائه خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در خصوص ایجاد اشتغال برای ایثارگران نیز عنوان کرد: در این حوزه نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است. برابر قانون تمام استخدام‌ها در دستگاه‌های دولتی باید در قالب مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و با رعایت سهمیه ایثارگران باشد. همچنین لازم است از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز به‌خوبی استفاده شود، چنانچه در حال حاضر یک بخش خصوصی پیش‌قدم استخدام ۵۰۰ فرزند شهید شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر اینکه آئین‌نامه‌های قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باید در کارگروهی به محوریت معاونت حقوقی آماده شود، خطاب به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: مجموعه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال تلاش برای خدمات‌رسانی به ایثارگران هستند. این عزیزان باید در کارهای خود مدیریت جهادی، انضباط مالی و اداری، جهش تولید، خلاقیت، پیگیری مداوم و دوری از روزمرگی را مدنظر قرار دهند.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه به ترتیب به ارائه گزارش‌هایی از آخرین وضعیت کارگروه مسکن بنیاد و کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند.

همچنین حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گزارشی از آخرین وضعیت مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی بقیه‌الله (عج) تهران بزرگ ارائه کرد.

کد خبر 4972811

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی جانبازان و ایثارگران فرزندان شهدا شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی شهرداری تهران بیمارستان سینا اطهر حجاب و عفاف پیروز حناچی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی ازدواج بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229909 برچسب‌ها جانبازان

دیگر خبرها

  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری