Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@19:14:22 GMT

نانوواکسن جدید آنفولانزای فصلی در راه است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۲۱۱

نانوواکسن جدید آنفولانزای فصلی در راه است

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، امرجنت بیوسلوشنز (Emergent BioSolutions) اعلام کرد که توافق‌نامه‌ای با شرکت نوواواکس (Novavax) به امضاء رسانده است. که به موجب آن شرکت امرجنت بیوسلوشنز خدمات توسعه و تولید به شرکت نوواواکس برای نانوواکسن آنفولانزا ارائه خواهد کرد.

NanoFlu یکی از گزینه‌های شرکت نوواواکس برای تولید واکسن آنفولانزای فصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واکسن به تازگی فاز سوم کارآزمایی بالینی خود را به اتمام رسانده است، آزمایشی که برای ارزیابی میزان ایمنی این نانوواکسن در افراد ۶۵ سال به بالا تولید شده ‌است.

سید تی‌حسن مسئول شرکت امرجنت گفت: امرجنت خوشحال است که با شرکت نوواواکس برای تولید انبوه این واکسن همکاری دارد. به‌عنوان یک شریک قابل اعتماد، ما متعهد به پشتیبانی از اهداف نوواواکس برای پیشبرد برنامه توسعه واکسن آنفولانزا هستیم و در عین حال، آمادگی لازم برای تخصص ظرفیت به‌منظور کار روی واکسن کرونا را نیز داریم.

NanoFlu یک واکسن نانویی حاوی نانوذرات پروتئین هماگلوتینین است که توسط شرکت نوواواکس تولید شده‌است. این شرکت از نوعی اسیدآمینه برای ساخت واکسن استفاده می‌کند که این فرمولاسیون به‌صورت پتنتی به ثبت رسیده است.

براساس این توافق‌نامه، امرجنت خدمات تولید مواد دارویی نظیر انتقال فناوری و اعتبارسنجی فرآیند و صلاحیت عملکرد را ارائه می‌دهد تا راه را برای تولید تجاری این محصول هموار کند.

این پروژه در محل بالیتمور بی‌ویو شرکت امرجنت انجام می‌شود که توسط وزارت بهداشت، درمان و خدمات انسانی آمریکا به‌عنوان مرکز نوآوری در پیشرفت و تولید شناخته می‌شود، جایی که واکسن احتمالی ضدکرونای شرکت نوواواکس نیز در آنجا در حال تولید است.

استنلی سی‌ارک، مدیر اجرایی شرکت نوواواکس گفت: اعتماد به شرکت امرجنت نشات گرفته از شهرت این شرکت در تولید مواد با کیفیت بالا و امکان تولید انبوه است. ما معتقدیم که امرجنت می‌تواند به ما امکان تولید انبوه واکسن آنفولانزا را فراهم کند.

نوواواکس یکی از شرکت‌های حوزه نانوزیست‌فناوری بوده که در حال توسعه نسل جدیدی از واکسن‌ها برای بیماری‌های عفونی است. این شرکت سال گذشته، فاز دوم آزمون بالینی را برای واکسن آنفولانزای فصلی به پایان رساند؛ واکسنی که برای افراد بالای ۶۵ سال طراحی و ساخته شده‌است.

انتهای پیام/

169 / 336 زیست فناوری تولید واکسن آنفولانزا توسعه خدمات نانو ذرات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زیست فناوری تولید واکسن آنفولانزا توسعه خدمات نانو ذرات واکسن آنفولانزا شرکت نوواواکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود

استاندار یزد با اشاره به اینکه نساجی و پوشاک از اولویت‌های اصلی توسعه استان یزد در سند یزد نوین است، گفت: یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، مهران فاطمی در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک در استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای که استان یزد در حوزه نساجی دارد اظهار داشت: لازم است که نسبت به معرفی و استفاده هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش بالاتری انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعاتی که در استان یزد به دنبال آن هستیم، پیاده سازی صنعت به معنای واقعی است خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری توسعه صنعت نساجی و پوشاک استان یزد به همراه تبدیل این استان به قطب تولید ماشین آلات صنعت نساجی است تا به این طریق بتوانیم در حوزه نساجی به بالاترین جایگاه ممکن برسیم.

فاطمی با تاکید بر اینکه این اقدام در حوزه صنعت کاشی و سرامیک رخ داده تصریح کرد: در حال حاضر تمامی خط تولید کاشی و سرامیک در استان یزد تولید می‌شود و باید این اقدام را در حوزه صنعت نساجی هم به صورت کامل اجرایی و عملیاتی کنیم.

استاندار یزد توسعه استان یزد را بر اساس سند تحولی یزد نوین دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین محورهای توسعه صنعتی استان یزد در سند یزد نوین، صنعت نساجی و پوشاک است و در تلاشیم که بتوانیم این موضوع مهم را محقق کنیم.

وی به سابقه تاریخی یزد در حوزه هنر صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: حوزه نساجی و پوشاک؛ یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه صنعتی یزد و سند یزدنوین بوده و مسائل مربوط به آن‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

فاطمی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال 1403 به نام «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، خاطرنشان کرد: بخش نساجی و پوشاک از بهترین بخش‌هایی است که با جلب مشارکت مردم، می‌توان در آن جهش ایجاد کرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به حوزه نساجی و پوشاک، تصریح کرد: در راستای رونق فعالیت‌های این حوزه، ضمن ارائه تسهیلات مورد نیاز، پیگیری‌های لازم برای حل مسائل موجود به ویژه در حوزه صادرات انجام می‌شود.

استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری در استان را حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان دانست و افزود: یکی از هدف‌گذاری‌های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی» است.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در همین راستا خاطرنشان کرد: در راستای تحقق هدف‌گذاری مذکور، حمایت‌های لازم از شرکت‌های فعال در این حوزه انجام خواهد شد.

استاندار یزد در پایان عنوان کرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری، استان یزد در حوزه صنعت نساجی، به روزهای اوج خود بازگردد و روز به روز گسترده‌تر شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • اعتراف آسترازنکا به عوارض مرگبار واکسن/ رشوه، دروغ و پنهان‌کردن حقیقت برای تجارت با سلامتی انسان‌ها
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود