Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی گفت: پیرو دستور شهردار مشهد به آتش نشانی و تاکیدات ریاست شورای شهر بازدید از بیمارستانها و مراکز درمانی به منظور بررسی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیر عزیزی» امروز(۲۳ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: پیرو دستور شهردار مشهد به آتش نشانی و تاکیدات ریاست شورای اسلامی شهر مبنی بر بررسی نقاط ضعف و کاستی های ایمنی در مراکز درمانی سطح شهر مشهد، بازدید های سرزده از بیمارستانها و مراکز درمانی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: بر این اساس معاون و کارشناسان معاونت آموزش و پیشگیری سازمان از اواخر هفته گذشته در اقدامی ضربتی با حضور درمراکز درمانی و بیمارستانی وضعیت ایمنی این اماکن را مورد ارزیابی قرار می دهند.

 

وی اضافه کرد: در مرحله اول این بازدیدها، کارشناسان حوزه پیشگیری و نظارت سازمان آتش نشانی ضمن ارزیابی و بررسی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی موجود در این مراکز اقدام به تکمیل چک لیست های مربوطه با هدف اعلام نواقص و تعیین زمان مشخص برای رفع معایب ایمنی از سوی مسئولان مراکز درمانی خواهند کرد.

 

عزیزی با بیان اینکه در مرحله بعد روند تامین ایمنی این مراکز از سوی مدیران مراکز بیمارستانی و درمانی از سوی سازمان آتش نشانی مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت، افزود:در صورت تامین نشدن الزامات ایمنی و آتش نشانی در این مراکز، پرونده بیمارستان های ناقض ایمنی به دستگاه قضایی برای اقدامات لازم قانونی ارجاع داده خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستانها ایمنی آتش نشانی شهرداری مشهد ایمنی و آتش نشانی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است