Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:25:31 GMT

10 فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۳۰۲

10 فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی فعالیت دارند

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از فعالیت ۱۰ فروشگاه اینترنتی در استان خبر داد و گفت: این فروشگاه‌ها فرصت دسترسی مردم به کالاهای ضروری را در شرایط کرونا فراهم می‌سازند.

الیاس جویبان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، این فروشگاه‌ها با ارئه وسیع خدمات فرصتی مناسب برای تامین و حفظ سلامت فردی و اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی، وی افزود: از مدیران این فروشگاه‌ها درخواست کردیم با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های خود را معرفی و به عمومی جامعه اطلاع‌رسانی کنند، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل صدا و سیما نیز در این راستا حمایت می‌کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تمامی این فروشگاه‌ها دارای نماد الکترونیک بوده و کسب و کارشان مورد اعتماد و تایید است البته ممکن است فروشگاه‌های دیگری نیز در استان داشته باشیم که در این صورت اگر دارای نماد الکترونیک باشند از نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت تایید شده هستند.

جویبان با تاکید بر اینکه فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف مانند تامین مایحتاج منزل، خدماتی و نظافتی ارائه خدمت می‌کنند، افزود: تعدادی از کالاهای تنظیم بازار مانند برنج و شکر را نیز با قیمت حمایتی سازمان در اختیار برخی از این فروشگاه‌ها برای فروش قرار دادیم و با این اقدام علاوه بر استقبال بالای مردم، نظارت و شفافیت بر توزیع کالاها نیز فراهم شد.

وی، سهولت دسترسی به مایحتاج ضروری منزل و انواع خدمات مانند تعمیرات و نظافت را یکی از مزایای فروشگاه‌های اینترنتی دانست و اظهار کرد: رسانه‌های استان در راستای معرفی این فروشگاه‌ها همکاری داشته باشند تا علاوه بر افزایش خرید از این طریق، شاهد توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در استان نیز باشیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: علاقه‌مندان برای اطلاع از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز می‌توانند به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تارنمای khs.mimt.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس معدن و تجارت خراسان جنوبی فروشگاه های اینترنتی فروشگاه ها سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل