Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند معمولا به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید را برای محصولات اخیرشان در نظر می‌گیرند تا به فروش آن‌ها کمک بیشتری کنند. حال به‌نظر می‌رسد که ال‌جی محصولات قدیمی خود را فراموش نکرده است. کره‌ای‌ها قصد دارند رابط کاربری Velvet UI را برای تعداد از مدل‌های قدیمی‌شان منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط کاربری ولوت شامل تغییرات جالب در کنار برخورداری از امکانات متنوعی نسبت به رابط کاربری پیشین است که از بین آن‌ها می‌توان به تنظیمات جدید صدا، تغییر رنگ نوار اعلانات و همچنین تنظیمات جدید برای اعلان تماس‌های دریافتی اشاره کرد. طبق گزارش‌ها، ۶ گوشی هوشمند از پرچم‌داران قدیمی ال‌جی، رابط کاربری ولوت را دریافت خواهند کرد:

ال‌جی وی ۵۰ ThinQ
ال‌جی وی ۵۰ اس ThinQ
ال‌جی وی ۴۰ ThinQ
ال‌جی وی ۳۵ ThinQ
ال‌جی جی ۸ ThinQ
ال‌جی جی ۷ ThinQ
توجه داشته باشید که در فهرست بالا دو گوشی ال‌جی G7 و ال‌جی V35 درحالی رابط کاربری ولوت را دریافت خواهند کرد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده‌اند.


در حال حاضر گویا ابتدا بسته‌ی به‌روزرسانی رابط کاربری تنها برای بازار کره‌جنوبی منتشر می‌شود. چنین اقدامی کاملا منطقی است، چرا که ال‌جی در نظر دارد به‌روزرسانی را در بازاری محدود منتشر کند تا اگر مشکلی پیش آمد، امکان مدیریت بهتر و رفع ایرادات احتمالی وجود داشته باشد. هنوز زمان دقیق انتشار به‌روزرسانی Velvet UI مشخص نیست؛ اما احتمالا این فرآیند به‌زودی آغاز می‌شود.ANDROIDAUTHORITY

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشی موبایل گوشی هوشمند رابط کاربری ThinQال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال

علیرضا حقیقی، دوباره مرتکب خطای پنالتی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دروازه‌بان هوادار، رکورد تازه‌ای در دادن پنالتی به حریف ثبت کرد. پنالتی برابر هوادار یازدهمین پنالتی‌ بود که علیرضا حقیقی در تاریخ لیگ برتر مرتکب شد تا با این خطا از دو دروازه‌بان با سابقه ادوار مسابقات یعنی وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی که ۱۰ خطای پنالتی انجام دادند سبقت بگیرد و به تنهایی بین دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر رکورددار شود.

به نوشته سایت ۳۶۰؛ امیرحسین صادقی با ارتکاب ۱۴ پنالتی رکورددار تاریخ مسابقات است. پس از این مدافع دیگر مدافع استقلالی یعنی حنیف عمران‌زاده با ۱۳ پنالتی قرار دارد.

 هادی عقیلی با ۱۲ پنالتی سوم است و علیرضا حقیقی در کنار وحید حمدی‌نژاد، هادی شکوری و محمد نصرتی در رده چهارم جای دارند.

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود