Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:19:04 GMT

افزایش 15 درصدی قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۶۸۰

افزایش 15 درصدی قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس صنعت معدن و تجارت استان استان در خصوص افزایش قیمت نان در استان گفت: پس از سه سال که قیمت نان ثابت بود افزایش قیمتبالغ بر 5 تا 15درصدی پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس قیمت نان در کهگیلویه وبویراحمد چند روزی است که افزایش پیدا کرده و بر اساس گفته شهروندان مشاهده می شود کیفیت نان تغیر چندانی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گشتاسبی کارشناس صنعت معدن و تجارت استان استان در خصوص افزایش قیمت نان در استان گفت: پس از سه سال که قیمت نان ثابت بود افزایش قیمت 5الی 15درصدی پیدا کرد.    وی با بیان اینکه این افزایش قیمت منوط به رعایت کیفیت و وزن خمیر است اذعان داشت : اکیپ های بازرسی به صورت گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و بهداشت در حال رصد و پایش بازار هستند و هرگونه تخلفی در خصوص عدم رعایت کیفیت، وزن چانه، عدم رعایت نکات بهداشتی مشاهده شود اعمال قانون و جریمه خواهند شد و در صورت پافشاری پلمپ و سهمیه آرد آنها قطع خواهند شد.   کارشناس اداره صمت استان گفت: واحد آرد و نان اداره صنعت و معدن تجارت استان در طول سال فعال بوده و صرفا موارد مربوط به خبازی ها را بررسی خواهد کرد و دائماً در طول روز درحال بررسی و پیگیری معضلات نانوایی ها هستند.   وی افزود: سامانه 124 فعال بوده و شهروندان می توانند تخلفات صنفی را گزارش دهند و از 7 صبح تا20شب منتظر دریافت شکایات شهروندان هستند و مردم مطمئن باشند گزارشات آنها ثبت و بررسی خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش قیمت قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت