Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان تهران به ریاست علیزاده در دانشگاه تهران برگزار شد. به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مجمع عمومی و سالانه هیات ورزش‌های دانشگاهی استان تهران با حضور محمدحسین علیزاده سرپرست فدراسیون، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، نمایندگان پنج بخش دانشگاهی، اعضاء هیئت رئیسه هیئت و نمایندگان اعضاء هیئت علمی، مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه، علیزاده با تقدیر از مشارکت اعضا، بر هم افزایی امکانات و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در هیئت استان تهران تاکید نمود.   وی با اشاره به جمعیت قابل توجه دانشجویی در پایتخت، موفقیت این مجموعه را در گرو همکاری مشترک پنج بخش دانشگاهی در برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها دانست.

در ادامه گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز با اظهار مسرت از حضور در جمع دانشگاهیان، برای هرگونه همکاری با ورزش دانشگاهی اعلام آمادگی نمود.

وی همچنین پیشنهاد نمود نمایندگان نهاد‌های موثر در حوزه ورزش بویژه رئیس سازمان ورزش شهرداری در جلسات هیئت رئیسه ورزش‌های دانشگاهی استان تهران حضور داشته باشند.

علی حبیب اللهی رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان تهران، ضمن قدردانی از سرپرست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و سایر اعضاء بابت مشارکت در برنامه‌های این نهاد دانشگاهی، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های هیئت در سال گذشته ارائه نمود.

ارائه برنامه‌های ورزشی هیئت از جمله برگزاری مسابقات ورزشی غیرحضوری متناسب با شرایط فعلی جامعه به لحاظ شیوع بیماری کرونا از جمله موارد اشاره شده در بیانات رئیس هیئت بود.

گزارش بهرام شهبازی خزانه‌دار، موضوع بعدی مجمع بود که کلیات این گزارش مورد تایید اعضا قرار گرفت. همچنین در ادامه، ارائه نقطه نظرات حاضرین در زمینه‌های مختلف بود که تصمیمات مقتضی در هر زمینه اتخاذ شد.

در پایان این جلسه با تصویب گزارش مالی، برنامه انجام شده هیئت در سال ۱۳۹۸ وهمچنین تصویب برنامه‌های سال ۱۳۹۹ به کار خود پایان داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون ورزش دانشگاهی برگزاری مجمع بودجه ورزش دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی