Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@13:50:29 GMT

ارائه بسته فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۸۱۹

ارائه بسته فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی

عزیزی، با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان بسته های فرهنگی ویژه حجاب و عفاف در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.

«سمیه عزیزی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بین بانوان و دختران جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی مردم بیشتر از ظرفیت فضای مجازی در انعکاس و تبلیغ با موضوع حجاب و عفاف استفاده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی با موضوع «حجاب عزت است یا اسارت؟» با ثبت نام بیش از 310 نفر تاکنون و با همکاری با مؤسسه خاتم النبیین برگزار خواهد شد.

 

عزیزی ادامه داد: اعزام استاد به بسیج جامعه زنان جهت برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف(مخاطبین کارگاه معلمان و مربیان و کارکنان اداره کار)، تشکیل حلقه های معرفتی توسط مبلغین و طلاب در پارک بانوان همراه با اهداء کتاب و گل، همکاری حوزه با بسیج و سپاه جهت برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف از دیگر برنامه ها است.

 

وی تهیه چادر و ملزومات حجاب برای طلاب و غیر طلاب با قیمت تولیدی جهت تشویق و ترغیب به امر حجاب، تهیه بروشور و نصب عکس نوشته حجاب و تصویر احادیث در پاساژها و فروشگاه های مختلف و ایجاد کانال و گروه های حجاب و عفاف، تولید عکس نوشته و کلیپ های مرتبط با حجاب و عفاف را از دیگر برنامه های حوزه علمیه به مناسبت هفته حجاب و عفاف عنوان کرد.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: نشست اخلاقی با موضوع عفاف و حجاب با بسیجیان، تهیه تراکت طلبه شدم و حجاب را دوست دارم چون ...، تهیه بسته های فرهنگی و اهداء به بانوان در گلزار شهدا و  مسابقه مجازی کتاب شهید مطهری و  مسابقه طراحی پوستر حجاب از دیگر برنامه های فرهنگی و تبلیغی است.

 

عزیزی اذعان داشت: بسته فرهنگی ویژه هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی شامل كتاب های چهل حديث پيرامون حجاب، حجاب در نگاه بزرگان، برايم حجاب را ثابت كن، نسخه pdf كتاب مسئله حجاب شهيد مطهري در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ حجاب و عفاف بی حجابی حجاب حجاب و عفاف حوزه علمیه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق