Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بین المللی وزنه برداری جام فجر، بهمن ماه سال پیش با حضور کشور‌های خارجی به میزبانی رشت و در سالن ۶ هزار نفری نامجو برگزار شد.

رقابت‌هایی که به واسطه جوایز دلاری آن، انگیزه خوبی برای وزنه برداران خارجی محسوب می‌شد و نفراتی مثل سیمون مارتیروسیان ارمنستانی که سهمیه خود را برای حضور در توکیو ۲۰۲۰ قطعی کرده بودند، برای شرکت در این رقابت‌ها حاضر به حضور روی تخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام رقابت ها، بلافاصله موضوع پرداخت نشدن جوایز دلاری حاشیه ساز شد. قرار بود نفرات اول تا ششم به ترتیب از ۶ تا هزار دلار دریافت کنند، اما با گذشت ۵ ماه از این رویداد، همچنان خبری از پرداخت شدن جوایز دلاری این بازی‌ها نیست.

علی داودی، مارتیروسیان، وزنه برداران عراق، اندونزی، بلغارستان و حسین سلطانی، ۶ نفر برتر این دوره از بازی‌ها بودند، اما همچنان جوایز دلاری این نفرات پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید

واکنش رئیس فدراسیون وزنه برداری به پرداخت نشدن پاداش‌های دلاری جام فجر

همین موضوع باعث شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال محکومیت فدراسیون وزنه برداری ایران به گوش برسد و مارتیروسیان ارمنی هم حرف از شکایت از فدراسیون وزنه برداری ایران زده است.

طی روز‌های اخیر صحبت‌های علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان که میزبانی این دوره از بازی‌ها را برعهده داشتند،   علیه یکدیگر مطرح شده است و هر یک دیگری را مقصر پرداخت نشدن جوایز دلاری عنوان می‌کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری جام فجر تیم ملی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری جوایز دلاری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری