Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره زمان اعلام نتایج آزمون ورودی آموزش‌دهندگان نهضت گفت: نتایج آزمون حداکثر تا پایان مرداد اعلام می‌شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ شاپور محمدزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی  درباره آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی که روز جمعه 20 تیر 99 برگزار شد اظهار کرد: از بین 24 هزار و 250 نفر متقاضی شرکت در آزمون، تعداد 23 هزار و 850 نفر کارت جلسه آزمون را دریافت و در امتحان شرکت کردند؛ یعنی 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد افراد کارت شرکت در آزمون را دریافت نکردند که در مقایسه با سایر آزمون‌ها رقم  اندکی محسوب می‌شود. سوالات شامل مواد عمومی و اختصاصی بود و دشواری سوالات هم در سطح فوق دیپلم تعیین شده است.

محمدزاده افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 80 درصد خانم‌ها و 20 درصد آقایان بودند که بعد از اعلام نتایج و درصورت کسب نمره 10 از 20  یعنی 50 درصد نمره  وارد چرخه استخدام در وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره زمان اعلام نتایج آزمون ورودی آموزش‌دهندگان نهضت گفت: نتایج آزمون حداکثر تا پایان مرداد  اعلام می‌شود.

او درباره مراحل آموزشی بعد از قبولی در آزمون گفت: هر شرکت‌کننده که نصف نمره آزمون را کسب کند وارد چرخه گزینش و استخدام می‌شود. سپس باید در دانشگاه فرهنگیان یک دوره حدودا یک ساله آموزشی را طی و بعد از آن نیز در آزمون جامع شرکت کند.

محمدزاده با اشاره به مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش در زمینه استخدام رسمی نیروهای نهضتی گفت: ابتدا قرار بود 3 تا 5 هزار نفر از بین کل شرکت‌کنندگان وارد چرخه استخدام شوند، اما بعد از تلاش‌های مدیران آموزش و پرورش و توصیه‌های مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتیم محدودیت عددی پذیرش را برداریم تا همه افرادی که نمره قبولی را کسب کردند بتوانند وارد فرایند استخدام شوند.

/پانا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهضت سواد آموزی نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش اعلام نتایج نتایج آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌