Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاد تنظیم بازار بر افزایش اقدامات نظارتی و پیشگیری از قاچاق کالا از کشور تاکید کرد. تاریخ انتشار: 12:55 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۱۶۴

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار که به ریاست محمدرضا کلامی دبیر ستاد تنظیم بازار و سرپرست معاونت بازرگانی داخلی تشکیل جلسه داد، مقرر شد با توجه به اثر افزایش قیمت ارز بر قاچاق خروجی، مبارزه با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گرفته و از سوی نیروی انتظامی، وزارت کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و استانداران استان‌های مرزی و سایر دستگاه‌های نظارتی مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر است گزارش مربوطه در این خصوص به جلسات آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه گردد و زمان اقدام برای این مصوبه بلافاصله پس از ابلاغ اعلام شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی سودجویان در شرایط کنونی در صدد خروج غیر قانونی کالا از کشور بر می‌آیند تشدید اقدامات نظارتی می‌تواند مانع از هدر رفت منابع کشور گردد.

بیشتر بخوانید: برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی تقلبی و قاچاق

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنظیم بازار اخبار اقتصادی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل