Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:29:55 GMT

کرونا ۹ هزار میلیارد ریال به شهر مشهد خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۳۳۱۲

کرونا ۹ هزار میلیارد ریال به شهر مشهد خسارت زد

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در موج نخست شیوع کرونا بر حسب اختیارات و ضرورتها محدودیت‌هایی توسط مجموعه مدیریت شهری ایجاد شد و در این مرحله و شرایط هم برای انجام هر کاری اعلام آمادگی‌ می‌کنیم.

وی با بیان این که شرایط کرونا در مشهد ویژه است ادامه داد: آمار، نشانگر افزایش مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌هاست و رویکرد ملی همچنان کنترل فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در اجتماعات است و تنها راه باقی مانده این است که هر شخص به مسوولیت اجتماعی خود عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به آتش سوزی کلینک درمانی سینای اطهر تهران که دهم تیر ماه کنونی رخ داد شورای شهر مشهد به آتش نشانی این شهر تاکید جدی کرده است که  ظرف مدت دو هفته اماکن عمومی، بیمارستانها و مراکز درمانی را از حیث ایمنی بازرسی کنند و مراکزی که در این خصوص با آتش نشانی مشهد همراهی نکنند به مردم معرفی می‌شوند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۸۲۹ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی ویروس کرونا شهرداری مشهد مشهد شورای اسلامی شهر مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی ویروس کرونا شهرداری مشهد مشهد شورای اسلامی شهر مشهد آتش نشانی ویروس کرونا شهرداری مشهد مشهد شورای اسلامی شهر مشهد شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش‌نشانان ۶، ۱۵، ۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط کارگاه جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت دو و ۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت