Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به میزبانی رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

قدس آنلاین: عصر امروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا به میزبانی رئیس جمهوری پس از وقفه‌ای یک ماه و نیمه برگزار می‌شود.

 آخرین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه با حضور حسن روحانی رئیس قوه مجریه، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه و علی لاریجانی رئیس وقت قوه مقننه روز شنبه سوم خرداد ۹۹ برگزار شد و با خداحافظی علی لاریجانی و تقدیر روسای قوه مجریه و قضائیه از او همراه بود

جلسه‌ای که پنجاهمین جلسه مشترک روسای سه قوه بود و به گفته رئیس‌جمهور "تاکنون برای همکاری و تعامل سه قوه در مباحث اقتصادی تشکیل شده و طی ۵۰ جلسه ۲۳۰ مصوبه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

تا زمان حضور علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس، این جلسات با حضور روسای هر سه قوه در روزهای شنبه دست کم دو بار در ماه تشکیل می‌شد.

به گزارش قدس آنلاین، توقف یک ماه و نیمه این جلسات پس از شکل گیری مجلس یازدهم موجب واکنش رسانه‌ها و ایجاد پرسش‌هایی در مورد علت آن و گمانه زنی‌هایی نسبت به ارتباط ان با تغییرات سیاسی در مجلس شد. علی ربیعی سخنگوی دولت چند روز قبل در پاسخ به سوالی در این مورد گفت که جلسات هماهنگی سران قوا مربوط به شرایط ویژه تحریم و لزوم اتخاذ سریع برخی تصمیمات بود و بر اساس نیاز و دستور جلسه تشکیل می‌شود.

وی افزود: کمیسیون فرعی ستاد کماکان فعال است و به محض اینکه دستور جلسه جدیدی داشته باشیم، جلسه تشکیل خواهد شد و و امیدواریم هم‌افزایی بسیار بالایی را در تصمیمات شاهد باشیم.

ربیعی افزود: گاهی اوقات ما شاهد بودیم جلسه ستاد یک ماه هم تشکیل نشده است».

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جلسه سران قوا حسن روحانی محمد باقر قالیباف حجت الاسلام رئیسی هماهنگی اقتصادی جلسه ستاد سران قوا سه قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد