Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی نوشت: دارو بوسیچ گفت: درخواست جدیدی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده ایم و پرداخت قسطی مطالبات برانکو را هم نمی پذیریم.

مهدی رسول پناه به تازگی در گفت‌وگویی ضمن تاکید براینکه باشگاه پرسپولیس تاکنون یک خط هم علیه برانکو شکایت نکرده اظهار داشت: قدردان زحمات برانکو هستیم و می‌خواهیم درخواست دیگری برای وی بفرستیم تا در یک جدول زمانی مشخص، بدهی برانکو و دستیارانش را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه دارو بوسیچ وکیل برانکو بیان کرد: پرسپولیس تاکنون درخواستی برای پرداخت پول برانکو به صورت قسطی ارائه نکرده و البته ما هم چنین درخواستی را نمی‌پذیریم.

از طرفی شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد پول سرمربی و مربیان کروات اسبق خود را از طریق حق انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک و البته مطالباتی که در فیفا دارد پرداخت کند که این مبالغ کمتر از طلب برانکو می‌شود.

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس درباره این موضوع که آیا مکاتبه‌ای در این زمینه انجام شده است یا خیر، توضیح داد: نامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده ایم. البته طبق اطلاعاتی که من دارم این پول کمتر از طلب برانکو است و به همین دلیل این مبلغ را هم نمی‌پذیریم. کل طلب برانکو و دستیارانش باید یکجا پرداخت شود و پرداخت قسطی را قبول نمی‌کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی