Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@08:43:40 GMT

واکنش فدراسیون به ادعای داماش در مورد جهانبخش

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۳۹۵

واکنش فدراسیون به ادعای داماش در مورد جهانبخش

فدراسیون فوتبال در واکنش ادعای باشگاه داماش تهران در مورد ماجرای حق رشد علیرضا جهانبخش از این باشگاه درخواست کرد مدارک خود را ارائه کند.

به گزارش مشرق، درباره پرونده علیرضا جهانبخش بابت مکانیزم مشارکت امور حقوقی فدراسیون فوتبال با وکیل باشگاه داماش تهران جلسات مستمری برگزار کرد و مقرر شد مدارک و مستندات مبین حقوق مورد ادعای باشگاه داماش تهران به این فدراسیون جهت انجام باقی امور ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن تا یکشنبه 22 تیر ماه 1399 مدارک مزبور واصل نشده است. بدیهی است که فدراسیون فوتبال حامی حقوق باشگاه‌هاست و فلذا در این راستا بایستی از اصول مسلم حقوقی تبعیت کرد تا تشریفات انجام شده منطبق با موازین قانونی فیفا باشد.

لازم به ذکر است مکانیزم مشارکت مربوط به داماش گیلان، داماش ایرانیان و داماش تهران بوده که با توجه به اینکه داماش گیلان منحل شده، فدراسیون وظیفه دارد به عنوان جانشین نسبت به پیگیری مکانیزم مشارکت آقای جهانبخش را از باشگاه‌های بهره‌بردار اقدام کند.

در ضمن براساس مستندات ارائه شده و روزنامه رسمی، باشگاه داماش تهران در سال 1396 تاسیس شده است.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم علیرضا جهانبخش فدراسیون فوتبال ایران داماش گیلان باشگاه داماش تهران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد