Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل از بهره برداری مرکز اقامتی«امید فردا» با سه میلیارد ریال اعتبار به همت بخش خصوصی خبر داد.

«حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی ، ۷۶ طرح اشتغالزایی ، چهار طرح مسکن و یک مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: مرکز اقامتی میان مدت امید فردا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع با ظرفیت اسمی ۶۰ نفر و اشتغال به کار ۶ نفر با هدف بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مخدر یا روان گردان افتتاح شد.

 

 

ایمانیان بیان داشت: طی یک سال گذشته تعداد ۱۱۲ تن از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های شهرستان معرفی شده اند که از این تعداد ۷۶ نفر موفق به تکمیل مدارک مورد نیاز بانک و اخذ تسهیلات شده اند.

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل  افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان افتتاح حضوري پروژه ها وجود ندارد،کلیه افتتاحیه ها با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان اصفهان و فرماندار شهرستان آران و بیدگل به صورت سمینار آنلاین وبینار انجام شد./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهزیستی آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل مبارزه با مواد مخدر آران و بیدگل مواد مخدر بهزیستی شهرستان آران و بیدگل مرکز اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین