Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:26:01 GMT

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۷۱۴

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر رحمانی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده " منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و راه‌کارهای مفید در تقویت توانمندی‌های زنان و حضور مؤثر آنان در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همچنین تحکیم بنیان خانواده، به مثابه هسته اساسی جامعه، موفق باشید.

فائزه رحمانی، متولد ۱۳۵۹ در شهر تهران و دانشیار پایه ۶ گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.

وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۴۶ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا را برعهده داشته و بیش از ۴۵ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و نیز بیش از ۶۵ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه کرده است.

رحمانی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، سردبیر مجله Radiation physics and Engineering، عضو هیئت مدیره انجمن هسته‌ای ایران، مدیر گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در امور زنان بوده‌اند.

منصور غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای ضمن قبول استعفای دکتر زهرا کیا سالاری رینه، مشاور سابق وزیر علوم در امور زنان و خانواده، از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 4972995 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی سازمان سنجش منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه تهران آزمون دکتری تخصصی آموزش پزشکی امتحانات پایان ترم امور زنان و خانواده وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • نقش ماما در سلامت زنان و نوزادان
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران