Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:39:57 GMT

اجرای دومین مرحله رزمایش «احسان و همدلی» در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۸۴۶

اجرای دومین مرحله رزمایش «احسان و همدلی» در کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان گفت: در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی ۴ میلیون بسته پروتئینی همراه با بسته های بهداشتی توزیع می شود که از این تعداد بنا به جامعه هدف آسیب دیده از کرونا، سهم استان کرمان ۴۵ هزار بسته و هر بسته به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل مرغ، ژل، ضدعفونی کننده سطوح و ماسک است که سهمیه قابل ملاحظه ای برای اصناف منظور شده است

"محمدعلی روح اللهی" ظهر امروز ۲۳ تیرماه با اشاره به اجرای دومین مرحله رزمایش«احسان و همدلی» در کرمان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بحران کرونا برای خدمت به آسیب دیدگان وارد عمل شد و خدماتی انجام داد که مرحله نخست رزمایش در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات این ستاد در مقابله با کرونا در زمینه رفع کمبودهای موجود از جمله ماسک، موادضدعفونی کننده و ... است ضمن اینکه علاوه بر تأمین تجهیزات پزشکی، در کمک به افراد آسیب دیده گان از کرونا در دو بخش اشتغالزایی این افراد و کمک به معیشت آنان وارد عمل شدیم.

روح اللهی تصریح کرد: در مرحله نخست یک میلیون بسته معیشتی توسط ستاد مرکز توزیع شد که از این تعداد سهم استان کرمان ۲۵ هزار بسته بود و در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم ۴ میلیون بسته پروتئینی همراه با بسته های بهداشتی توزیع می شود که از این تعداد بنا به جامعه هدف آسیب دیده از کرونا، سهم استان کرمان ۴۵ هزار بسته و هر بسته به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل مرغ، ژل، ضدعفونی کننده سطوح و ماسک است که سهمیه قابل ملاحظه ای برای اصناف منظور شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان در ادامه گفت: روز گذشته جلسه ای برای رفع مشکل آب شرب مناطق کمتر توسعه یافته در هشت استان و ۵۰۰ روستا طی تفاهم نامه ای با اداره آبفای کشور انجام شده تا از آب شرب بهداشتی بهره مند شوند و استان کرمان نیز جزو این استان ها است.

وی افزود: ۶۰۰ هزار نفر تا پایان سال ۹۹ و با اتمام این ۵۰۰ پروژه از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین "حسن علیدادی سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز در این مراسم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را مجموعه ای جهادی با فرماندهی چهره های مخلص و فداکار عنوان کرد و افزود: ستاد، حرکت جهادی را در سه محور ارزشمند و بزرگ آغاز کرده که این محورها شامل جهاد در عرصه سازندگی کشور؛ خلاقیت و ابتکار و جهاد در کمک رسانی مؤمنانه است.

وی افزود: خلاقیت و ابتکار از نوع جهادی و قابل تحسین است و در تهیه دارو و بعضی اقلام پزشکی و دهها خدماتی که نیاز به خلاقیت جوانان کشور دارد، ستاد اجرایی فرمان امام پیشتاز است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در جهاد برای کمک رسانی مؤمنانه، نهادها و ارگان های دیگر هم در ماه رمضان وارد شدند و اکنون هم در کنار این ستاد و مردم خیّر و نیکوکار این حرکت خداپسندانه را ادامه می دهند؛ از اجرای مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی قدردانی کرد.

گفتنی است: مرحله دوم این رزمایش از حرم مطهر امامزاده محمدبن ابراهیم مجاب کرمان آغاز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش کمک به نیازمندان ستاد اجرایی فرمان امام ره اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان احسان و همدلی استان کرمان مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین