Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی آبایی‌ در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی تصریح کرد : بانک‌های عامل این استان روند پرداخت تسهیلات جبران کرونا در بخش حمل و نقل عمومی درون و برون شهری را سرعت دهند.

وی متذکر شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمانت این قشر برای دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا یک سفته است و انتظار است بانک‌های عامل در این راستا همکاری مطلوبی داشته باشند و این تسهیلات را با سرعت پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: رقم تسهیلات در نظر گرفته شده برای رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری به ازای هر نفر ۶۰ میلیون ریال است.

آبایی عنوان کرد: بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات جبران خسارت کرونا ۱۵ بانک در استان مرکزی است و تاکنون عملکرد آنها در استان در این راستا قابل قبول نیست.

وی گفت: ۱۴ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا در کشور مشخص شده که زیر مجموعه این رسته‌ها بیش از یک میلیون واحد کسب و کار را شامل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به حمایت از واحدها و صنوف آسیب دیده از کرونا دارد و تاکنون گام‌های بلندی در این خصوص برداشته شده است.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر ۲۱ تیرماه جاری مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر و قربانیان این ویروس به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسیده است.

48

کد خبر 1409760

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند