Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: برای داوطلبانی که ناقل مثبت باشند، اتاق ایزوله درنظر گرفته شده و همچنین تعداد حوزه‌های آن‌ها ۴۰ درصد زیاد شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین بحث در مصوبه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: بر روی موضوع دقت بیشتر در رعایت پروتکل‌ها تأکید شد و کمیته مرکزی در ستاد ملی تشکیل شد و زیر نظر کمیته امنیتی اجتماعی است و قرار شد کمیته‌های مختلف در اصناف تشکیل شود و شهرستان‌ها گزارش هفتگی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاری یادآوری کرد: مردم بهترین ناظر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و می‌توانند از راه تلفن‌های ۱۹۰ رعایت نکردن بهداشت را خبر دهند و به جز این هر کسبه‌ای که کد شناسایی داشته باشد و مردم دوربین موبایل خود را روی آن بگیرند، ۴ سؤال می‌آید و به کمک آن می‌توانیم ارزیابی کنیم و این به سامانه وزارت بهداشت فرستاده می‌شود و می‌توانیم ارزیابی نسبت به صنوف برای اجرای پروتکل‌ها داشته باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: اصناف هم موظفند که بر صنف خود نظارت کنند و به تمهیدات سازگاری با کرونا عمل کنند، اما بحث فرهنگ و باور مردم خیلی مهم است و دیدیم که ۱۳ فروردین بیرون نیامدند.

لاری درباره برگزاری کنکور در زمان مقرر با توجه به دوران شیوع کرونا گفت: کنکور اواخر مرداد است و هنوز در حال تصمیم‌گیری هستند و نتیجه آن امروز یا فردا باید اعلام شود.

وی در خصوص کنکور دکتری نیز توضیح داد: برای کنکور دکتری نیاز به خوداظهاری است و برای کسانی که ناقل مثبت باشند، اتاق ایزوله در نظر گرفته شده است. تعداد حوزه‌های آنان ۴۰ درصد افزایش داشته و پروسه ورود و خروج آن‌ها طولانی‌تر شده است و افراد باید جدا وارد شوند، علاوه براین، فاصله صندلی‌ها یک و شش دهم متر شده است و از حوزه‌هایی استفاده کرده‌اند که دارای فضای باز هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور بدون کنکور کنکور دکتری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089131

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود