Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نبی با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال در خصوص فعالیت مدارس فوتبال اعلام کرد که شهرهای دارای وضعیت سفید، امکان از سرگیری فعالیت‌های ورزشی را دارند. تاریخ انتشار: 14:57 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۲۲۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استان‌ها در خصوص محوه فعالیت مدارس فوتبال اعلام کرد که پس از مطرح شدن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به آغاز فعالیت مدارس فوتبال، شهر‌های دارای وضعیت سفید با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها امکان از سرگیری فعالیت‌های ورزشی را داشته و شهر‌های دارای وضعیت زرد می‌بایست از آخرین دستور العمل‌های مطابق با آخرین تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و استان مربوطه تبعیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است شهر‌های دارای وضعیت قرمز مجوز آغاز فعالیت مدارس فوتبال را ندارند.

بر همین اساس دستورالعمل تدوین شده به همراه فرم رضایت‌نامه والدین فوتبال‌آموزان جهت اطلاع، اقدام و رعایت اصول بهداشتی به شرح پیوست در اسرع وقت به مدارس فوتبال ذی‌ربط آن استان ارسال تا مراقبت‌های بهداشتی لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: حیدری برای پرسپولیس و خورشیدی برای استقلال سوت می‌زند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی فعالیت مدارس فوتبال دارای وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد