Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق در پایان هفته در هرمزگان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وزیر نیرو امروز اظهار کرد: ما آب و برق را زیربنای توسعه و اصلی‌ترین زیرساخت‌های کشور می‌دانیم، بر آن بودیم تا سعی کنیم مجموعه تلاش با برنامه و هدفمندی را تنظیم کنیم تا بیش از هر چیز به همکاران خود در خانواده بزرگ صنعت آب و برق در دولت و بخش خصوصی نشان دهیم که ظرفیت بسیار خوبی از نظر فنی، اجرایی و مدیریتی در کشور وجود دارد که می‌تواند نه تنها آسایش و امنیت خاطر مردم را فراهم کند که در سطح منطقه بتواند منشاء اثر باشد و اشتغال موثری را برای نیرو‌های کارآمد و شایسته در بازار‌های منطقه تدارک ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: پویش در سال گذشته نتیجه خوبی داد، ما به وعده‌ای که با دولت و مردم کردیم توانستیم وفا کرده و تا بیستم اسفند ماه ۲۲۷ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ثمر رسید.

اردکانیان افزود: به اتکای تجربه و با اعتماد به نفسی که حاصل شد، امسال کار بزرگتری را با ۲۵۰ پروژه شروع کردیم.

وزیر نیرو بیان داشت: پایان همین هفته پروژه‌های بزرگی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان هرمزگان افتتاح خواهد شد و طرح‌های مهم تامین آب سالم و با کیفیت برای مردم بندرعباس و شهرستان بشاگرد و همچنین راه‌اندازی نیروگاه حرارتی در قشم جزو این طرح‌ها خواهد بود.

اردکانیان گفت: با احتساب این پروژه‌ها تا پایان هفته، ۴۲ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومان افتتاح شده و تا پایان سال این چرخ خواهد چرخید و قطار پویش هر هفته در یک تا دو استان توقف خواهد کرد و در جشن آغاز بهره‌برداری از طرح‌های آب و برق با هم شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برق هرمزگان وزیر نیرو میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: 76 درصد از داوطلبان رشته علوم تجربی خانم و 24 درصد آنها آقا بودند .
شهرام گلزاری افزود: مرحله نخست کنکور هم زمان با سراسر کشور دیروز با رقابت داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با ۱۱ هزار و ۹۰۰ داوطلب در هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۴۹ درصدی قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته‌های پزشکی
وی گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد داوطلبان خانم و ۳۱ درصد آقا بودند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا بودند.
دومین نوبت کنکور نیز تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا