Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:39:16 GMT

مشکلات تسهیلاتی واحدهای تولیدی سمنان رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۵۸۹۰

مشکلات تسهیلاتی واحدهای تولیدی سمنان رفع می‌شود

مدیرعامل بانک ملی گفت: مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران استان سمنان در خصوص تسهیلات مالی مطرح شده است که بررسی، رسیدگی و رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران استان سمنان در سالن جلسات ساختمان مرکزی بانک ملی، با اشاره به جلسه بررسی و رسیدگی به برخی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی عقاب‌افشان سمنان، خودروسازی فردا سمنان، ذوب‌آهن شاهرود، شرکت داروسازی فردوس آرا شاهرود و شرکت آریا ترانسفو با حضور صاحبان این واحدها اظهار کرد: درخواست‌هایی از سوی مدیرعامل واحد تولیدی عقاب‌افشان در خصوص دریافت تسهیلات در قالب ستاد تسهیل و تبصره ۱۸ مطرح شد که مساعدت لازم در این خصوص و تأمین نقدینگی این واحد از سوی بانک ملی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه شرکت در حال احداث ذوب‌آهن شاهرود، یکی از طرح‌های مطلوبی است که مشکلاتی در خصوص تأمین نقدینگی این واحد در این جلسه مطرح شد، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش سرمایه‌گذار، طرح ذوب‌آهن شاهرود در حال حاضر بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس دستورالعمل و آیین‌نامه جدید در خصوص حمایت از طرح‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد، در خصوص تسهیلات موردنیاز این واحد مساعدت خواهد شد.

حسین‌زاده در خصوص درخواست شرکت در حال احداث ذوب‌آهن شاهرود گفت: اقدامات کارشناسی و گزارش‌ها در خصوص این طرح نهایی شده و طی هفته آینده تمام اقدامات بانکی در راستای پرداخت تسهیلات موردنیاز این واحد در کمیته‌های مرتبط با این موضوع در بانک تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: مباحث و مشکلات حقوقی و بانکی شرکت داروسازی فروس آرا شاهرود نیز در این جلسه مطرح شد که مساعدت و دستورات لازم در خصوص ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات و همچنین رفع مسائل حقوقی این واحد با بانک ملی انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی اظهار کرد: مباحث و مشکلات شرکت خودروسازی فردا نیز در خصوص افزایش نقدینگی و دریافت تسهیلات سرمایه در گردش بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در این جلسه مطرح و بررسی شد که در صورت اصلاح صورت‌های مالی این واحد، مساعدت‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تسهیلات بانک ملی واحدهای تولیدی مدیرعامل بانک ملی محمدرضا حسین زاده واحدهای تولیدی ذوب آهن شاهرود بانک ملی خواهد شد مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی