Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:30:25 GMT

لایروبی و تنظیف خور گور سوزان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۰۱۴

لایروبی و تنظیف خور گور سوزان

مدیر شهرداری منطقه دو بندرعباس از لایروبی و تنظیف خور گور سوزان در محدوده منطقه دو خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی سلیمی در این باره اظهار کرد: شهرداری منطقه دو بندرعباس بیش از ۲۴ هزار و ۳٠٠ متر مربع به صورت مکانیکی و با ماشین آلات سنگین و ٤۲٠٠ متر مربع با استفاده از نیروهای انسانی عملیات لایروبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لایروبی و پاکسازی خورها جهت فراهم کردن محیطی پاکیزه در سطح شهر و رضایتمندی شهروندان، از برنامه‌های جدی شهرداری منطقه دو است.

سلیمی تصریح کرد: وجود رسوبات و گل و لای در بستر خورها از مشکلات اصلی بحث پاکسازی و لایروبی آنهاست و با استفاده از ماشین آلاتی که در اختیار داریم و همچنین با وجود نیروی انسانی زحمتکشی که در این مجموعه در شرایط آب و هوای طاقت فرسا و گرمای بالا تلاش می‌کنند، اقدام به پاکسازی خور گور سوزان کردیم.

به گزارش ایمنا، طبق قانون متولی خورها و همچنین وظیفه تنظیف و لایروبی آن در شهرها بعهده شرکت آب منطقه‌ای استان است.

کد خبر 433285

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر عباس کلانشهر شهر شهروند لايروبي رودخانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه

سوزان نوسل، رئیس انجمن قلم آمریکا آمریکا اعلام کرد: «این یک رویداد محبوب است و کار بسیار زیادی برای آن انجام می شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متأسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری جشن به روشی که امیدوار بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن قلم آمریکا که یک سازمان ادبی و بیان آزاد است همه ساله صدها هزار دلار جایزه اهدا می‌کند. یکی از این جوائز شامل جایزه ۷۵ هزار دلاری موسوم به ژان اشتاین برای بهترین کتاب است.

اما امسال (۲۰۲۴) با انصراف ۹ نفر از ۱۰ فینالیست ژان اشتاین، همراه با نامزدهای رشته های مختلف از ترجمه تا شعر، ادامه مراسم در تالار شهر منهتن غیر قابل اجرا شد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوز آمریکا گزارش داد در میان کسانی که این مراسم را ترک کردند، راشل الیزا گریفیث، اولین فینالیست در بخش رمان و همسر سلمان رشدی، رئیس سابق انجمن قلم آمریکا است.

 سوزان نوسل، رئیس انجمن قلم آمریکا آمریکا اعلام کرد: «این یک رویداد محبوب است و کار بسیار زیادی برای آن انجام می شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متأسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری جشن به روشی که امیدوار بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

دیگر خبرها

  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود