Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان معرفی و ارسال آثار متقاضیان جهت شرکت در دوره جدید اعطای جایزه مصطفی (ص) در ۴ حوزه اعلام شد. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی جایزه مصطفی (ص)؛ جایزه مصطفی (ص) در چهار حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو و کلیه زمینه‌های علم و فناوری اعطا می‌­شود و اعلام اسامی برگزیدگان این دوره، طی آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) در آبان ماه ۱۴۰۰، صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرایط اعطای جایزه در سه حوزه تخصصی مذکور، داشتن تابعیتِ یکی از ۵۷ کشور اسلامی است، اما محدودیت سنی، جنسی و دینی برای نامزد وجود ندارد. اما در حوزه عمومی چهارم، تابعیت، جنس و سن دانشمند مد­نظر نبوده و نامزد باید تنها مسلمان باشد. کلیه زمینه‌های علم و فناوری شامل حوزه‌­های آموزشی یونسکو؛ علوم طبیعی، ریاضیات و آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی ساخت و تولید، کشاورزی، جنگل داری، شیلات و دامپزشکی، بهداشت و رفاه و همچنین علوم شناختی و اقتصاد و بانکداری اسلامی است.
نامزد‌ها باید از سوی دانشگاه­‌ها و مراکز علمی معتبر، انجمن‌های علمی و فناوری و مراکز رشد، آکادمی ­های علوم کشور‌های اسلامی، پارک‌های علم و فناوری و یا از سوی سایر دانشمندان و شخصیت­‌های علمی برجسته به دبیرخانه این جایزه جهانی معرفی شوند. برگزیدگان در هر حوزه علاوه بر دریافت لوح و مدال جایزه، مبلغ ۵۰۰ هزار دلار جایزه نقدی دریافت می‌کنند.
مهلت نامزد‌ها برای معرفی و ارسال آثار این دوره از اعطای جایزه مصطفی تا روز دوشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ (۳۱ آگوست ۲۰۲۰) است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در مورد معیار‌های ارزیابی آثار ارسالی و ثبت‌­نام در این دوره، به سایت www.mustafaprize.org مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جایزه مصطفی بنیاد علم و فناوری مصطفی فراخوان علم و فناوری جایزه مصطفی اعطای جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»