Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رضا احسانی گفت: استان همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حفظ پروتکل های بهداشتی اعلام آمادگی کرده است اما تابع سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ظهر امروز در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان این که بر اساس تفاهم نامه با مرکز هنرهای نمایشی امسال اخرین سال از تفاهم نامه پنج ساله برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان است، گفت: با توجه به شیوع کرونا فعلا مصوب شد جشنواره به سمت عدم برگزاری پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزبان ۹ کشور از مناطق مختلف بودیم، افزود: استان این اعلام آمادگی را داشته است که تحت شرایط و حفظ پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصد سالن های نمایش، این جشنواره را به صورت ملی برگزار کند اما تابع سیاست های ستاد ملی ملی مقابله با کرونا هستیم.

احسانی عنوان کرد: تصمیمی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می شود شامل سایر جشنواره ها در کشور است و فقط مختص جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان نیست و هر تصمیمی برای سایر جشنواره ها گرفته شود برای استان همدان هم همینطور خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کرونا برای همه کسب و کارهاست، تصریح کرد: کرونا فقیر وغنی، فرهنگ، اقتصاد وسیاست نمی شناسد اما فعالیت فرهنگ و هنر قطع نشده چرا که فعالیت فرهنگ و هنر با تفکر و اندیشه است.

وی با شاره به وجود ۹۸ آموزشگاه فرهنگی و هنری در سطح استان، اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده بود همه آموزشگاه ها تا مدت زمان ابلاغ شده تعطیل بودند و با مصوبات جدید به صورت مرحله ای شروع به بازگشایی کردند و کسی بیکار نشده بلکه فقط وقفه کاری داشتیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان گفت: آموزشگاه ها با حفظ پروتکل ها و حضور افراد با تعداد کم فعالیت را تا پنجشنبه هفته گذشته داشتند اما مجددا با نظر ستاد مقابله با کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند و این تعطیلی تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تئاتر کودک و نوجوان ملی مقابله با کرونا استان همدان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فراهم شدن شرایط برگزاری چهاردهمین جشنواره شعر تمداربیت در شهر اردل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه این جشنواره فرا استانی، تیر امسال پس از پنج سال وقفه برگزار خواهد شد.
حجت الله شیروانی افزود: تلاش آن است که جشنواره نام‌آشنای تمداربیت در حوزه شعر گویشی، تیر امسال با دعوت از شاعران منطقه زاگرس نشین رقم بخورد.
وی گفت: رویداد‌های ادبی و هنری که تجربه برگزاری آنها فراتر از یک دهه است به عنوان بخشی از هویت فرهنگی مناطق و استان شناخته می‌شوند و امید می‌رود با تداوم برگزاری آنها بتوان علاوه بر ایجاد رونق و شور ادبی میان شاعران و اهالی فرهنگ و ادب، زمینه لازم برای ورود شاعران جوان و پرورش استعداد‌های جدید به‌ویژه در حوزه شعر گویشی را هم فراهم کرد.
سیزدهمین دوره جشنواره شعر گویشی تمداربیت مرداد ۹۸ با حضور ۱۳۹ شاعر از ۹ استان زاگرس‌نشین در ادل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا