Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی، ولی پور عنوان کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر دپو مقادیری فرآورده نفتی در چهار دیواری واقع در منطقه خاوران، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام و پس از بررسی میدانی و پایش اطلاعاتی صحت خبر تأیید شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، بیان داشت: با اخذ دستور قضائی تیمی از کارآگاهان این پلیسی به نشانی اعلامی اعزام و در بازدید از چهار دیواری موفق شدند، ۵۵ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق کشف و یک دستگاه خودرو کامیون که به شیوه ماهرانه با نصب تانکر مجزا نصب، در پوشش بار سنگ ریزه (پوکه ساختمانی) سوخت قاچاق حمل و نقل می‌کرد، در حال تخلیه محموله مشاهده و خودرو توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارآگاه، ولی پور ارزش فرآورده‌های نفتی مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان شرکت نفت فرآورده نفتی به ارزش ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص فرآورده‌های نفتی مکشوفه برای آزمایش و نگهداری تحویل شرکت نفت تهران گردید و یک متهم دستگیر شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم پرونده پس از انجام تحقیقات اولیه، به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: امروزه روش‌های متنوعی برای قاچاق فرآورده‌های نفتی به کار گرفته می‌شود و مقابله با این نوع قاچاق با توجه به شیوه و شگرد‌های متنوع قاچاقچیان خصوصاً در قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی بخشی از توان پلیس را به خود اختصاص می‌دهد لیکن پلیس در این خصوص قاطعانه برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید

کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک تریلی

کامیون حامل ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کهریزک توقیف شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف فرآورده های نفتی سوخت قاچاق فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان