Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه، سید عبدالخالق آرامش دوست رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت و گفت؛ اولین نیروگاه ۵kw تولید برق با استفاده از پنل های خورشیدی با حمایت و مساعدت کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان کهگیلویه جهت مددجویان تحت حمایت با اعتباری معادل ۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه راه اندازی و اجرا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛این پروژه ها در قالب طرح های اشتغالزایی کمیته امداد به منظور توانمندسازی و رسیدن به خودکفایی مددجویان تحت حمایت اجرا و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

آرامش دوست در ادامه افزود: این نیروگاههای تولید برق به طور متوسط  قادر خواهند بود تا روزانه ۳۰ kwبرق تولید و وارد شبکه سراسری نمایند.

این مسئول عنوان کرد؛همچنین میزان درآمد حاصل از تولید و فروش برق این نیروگاههای خانگی بطور متوسط بصورت ماهیانه تا ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ریال برای خانواده ای مجری طرح خواهد بود.

وی در پایان افزود؛قرار است تا پایان سالجاری در سطح شهرستان کهگیلویه از طریق کمیته امداد امام خمینی اداره دهدشت و تعداد ۳۰طرح از این نوع طرح های تولیدی و اشتغالزایی اجرا و به بهره برداری برسد.

مشخصات طرح های نیروگاه ۵kwتولید برق:
 
در هر ساعت ۵kw برق تولید می کنند.

در طول روز از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۳ بعدازظهر ۶ ساعت تابش مفید و جذب انرژی مفید دارند.

۶*۵=۳۰تولید برق روزانه

قیمت هر کیلو وات برق ۱۰۴۰۰ریال است که ازطریق سازمان انرژی در تهران قابل پرداخت هست .

ماهی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ریال درآمد زایی خواهند داشت .

فضای مورد نیاز برای این طرح ها ۴۰ متر مربع است.

پنل ها تا بیست سال گارانتی

اینورتر زیر صفحات تا ۱۱ میلیون تومان قیمت آن و تا ۵  سال گارانتی است   

کنتور با کابل ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ریال است.

48

کد خبر 1409813

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد ۰۰۰ ۰۰۰ریال کمیته امداد تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران