Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی کیانی روز دوشنبه در نشست کارگروه مناسب‌سازی بیان کرد: اداره بهزیستی ضمن ابلاغ کتبی به اداره‌هایی که مناسب‌سازی انجام نداده‌اند، مشاوره لازم در مورد اجرای طرح را ارایه دهد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که در این زمینه مشکل بودجه دارند، امسال در اعتبارهای خود باید هزینه اجرای طرح را پیش‌بینی کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان همچنین تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان موضوع تشکیل هیات ورزشی جانبازان و معلولان در این شهرستان را به جد پیگیری و آن را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی اردستان نیز در ادامه تصریح کرد: تعدادی از اداره‌ها و بانک‌ها موضوع مناسب‌سازی را رعایت نکردند، از این رو توانخواهان و سالمندان برای استفاده از خدمات با مشکل روبه‌رو هستند که به آنها اخطار لازم داده شده است.

محمدعلی مطلب‌زاده اضافه کرد: سال گذشته و سه ماهه امسال ۵۴ اداره و مکان عمومی شهرستان اردستان بازدید شد که از نظر مناسب‌سازی شرایط خوبی داشتند اما تا رسیدن به حد مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی یادآور شد: موضوع مناسب‌سازی در طرح شهید رجایی در ۲ سال گذشته لحاظ شده و اداره‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که شامل چهار گزینه ورودی، سطح شیب‌دار، سرویس بهداشتی و آسانسور است که هر یک ۷.۵ نمره دارد و ارزیابی‌ها بر این اساس صورت می‌گیرد که می‌طلبد دستگاه‌ها به موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

رییس اداره بهزیستی اردستان اظهار داشت: مناسب‌سازی در ساخت و سازها به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه جدی قرار بگیرد تا امکان استفاده از خدمات اداری، کیفیت دسترسی بهتر و بهره‌مندی توانخواهان از خدمات اجتماعی بیشتر شود.

وی تاکید کرد: ۱۸ درصد جمعیت شهرستان را سالمندان تشکیل می‌دهند و لازم است این موضوع مورد توجه باشد؛ همچنین تعداد یک هزار و ۱۳۶ نفر توانخواه در منطقه زندگی می‌کنند که ۴۳۶ نفر آنها معلول جسمی- حرکتی هستند و باید شرایط برای تردد آنها تسهیل شود.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر، در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اداره کل بهزیستی استان اصفهان ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور اردستان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی استان اصفهان ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور اردستان اصفهان اداره کل بهزیستی استان اصفهان ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور اردستان اصفهان مناسب سازی اداره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان

مدیر جهاد کشاورزی اردستان، عملکرد برداشت گل محمدی را از باغ‌های این شهرستان ۳ تن در هر هکتار برشمرد و پیش بینی کرد امسال ۱۴۰ تن گل محمدی از باغ‌های این شهرستان برداشت شود که ۴۰ درصد بیشتر از برداشت پارسال است.


محمد امینی با بیان اینکه در راستای تغییر الگوی کشت و کمبود منابع آبی افزایش وسعت زیر کشت محصولاتی که با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارند در دستور کار جهاد کشاورزی اردستان است افزود: ترویج و افزایش کشت گل محمدی از گام‌های مثبت برداشت شده در این زمینه است که در این راستا ۸ درصد افزایش وسعت زیر کشت باغ‌های گل محمدی را شاهد بودیم.


مدیر جهاد کشاورزی اردستان، شرکت‌های دانش بنیان را حامی کشاورزان اردستانی در تولید گل محمدی دانست و افزود: در این زمینه کشاورزانی که از مشاوره شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردند علاوه بر حذف سموم شاهد افزایش ۲۵ درصدی تولید نیز بوده اند.


امینی، ۱۰ درصد از باغ‌های گل محمدی اردستان را مجهز به سامانه نوین آبیاری دانست و گفت: اجرای روش‌های نوین آبیاری علاوه بر صرفه جویی ۶۵ درصدی در مصرف آب بطور میانگین باعث افزایش ۳۰ درصدی تولید گل نیز شده است.


او گفت: گل‌های محمدی برداشت شده روزانه برای فرآوری به کارگاه‌های گلاب گیری منتقل می‌شود ودر حال حاضر ۱۰ کارگاه گلاب گیری در شهرستان اردستان مشغول به فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان