Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@00:23:07 GMT

بارش تگرگ بخشی از باغ‌های تکاب را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۹۱۵

بارش تگرگ بخشی از باغ‌های تکاب را تخریب کرد

حبیب‌الله شیوخی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید تگرگ ۹ روستای بخش تخت‌سلیمان را فراگرفت و علاوه بر تخریب باغات میوه، موجب تخریب اراضی کشاورزی و علوفه چیده شده روستاییان شد. 

وی با بیان اینکه بر اثر جاری شدن سیل هفت‌هزار بند از علوفه چیده شده روستاهای بخش تخت سلیمان ازبین رفت، اظهار داشت: روز گذشته، یکشنبه روستاهای بابانظر، آغبلاغ علیا، قراولخانه، یارعزیز، ینگی کند، آلوچلو علیا، آلوچلو سفلی، زرشوران و چراغ‌تپه از توابع بخش تخت‌سلیمان تکاب در معرض سیلاب شدید قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب بیان کرد: بارش شدید تگرگ به مدت ۲۰ دقیقه در این روستاها جریان داشت که موجب جاری شدن سیلاب در اراضی کشاورزی، باغات و معابر روستایی شد.

شیوخی بیان کرد: کشاورزان و دامداران منطقه برای پیشگیری از واردشدن خسارت به علوفه دامی خود، آن را پس از برداشت به طور سریع از مزارع جمع‌آوری و انبار کنند. 

روز گذشته نیزجاری شدن سیلاب، موجب گل آلود شدن منبع آب یک روستا، ازبین رفتن علوفه دامی در ۲ روستا و قطع برق ۱۵ روستای بخش تخت سلیمان تکاب شده بود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ است.

برچسب‌ها تکاب سیل خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب سیل خسارت مالی تکاب سیل خسارت مالی بخش تخت سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه، بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ در ساعات گذشته برخی محصولات باغی شهرستان پاوه را از بین برد و معابر روستایی را دچار خسارت کرد.

گفتنی است در پی بارش تگرگ تردد در برخی محورهای روستایی به سختی انجام می‌شد.

کد خبر 6098817

دیگر خبرها

  • بارش شدید تگرگ در شهرستان شهرقدس (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از بارش تگرگ در تبریز
  • تصاویر بارش تگرگ به اندازه یک نارگیل!
  • بارش تگرگ بهاری در میاندوآب
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد