Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:23:35 GMT

ورودی آرامستان‌های شهرداری مشهد دوباره مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۶۹۶۴

ورودی آرامستان‌های شهرداری مشهد دوباره مسدود شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از برقراری مجدد محدودیت در ورودی آرامستان ها شهرداری مشهد خبر داد. 

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و اعلام استانداری محترم خراسان رضوی، با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهر مشهد، به منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان های شهرداری مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد به شهروندان توصیه کرد: جهت حفظ سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از مراجعه به آرامستان ها خودداری کنند و خانواده متوفیان برای برگزاری مراسم تشییع با کمترین تعداد در آرامستان حضور یابند، از ماسک استفاده نموده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!