Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:18:56 GMT

کشف بیش از 52 میلیون قلم داروی غیر مجاز در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۰۵۰

کشف بیش از 52 میلیون قلم داروی غیر مجاز در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 52 میلیون و 872 هزار و 60 عدد انواع داروی غیر مجاز و احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرم‌دره خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار داروی غیر مجاز در یک انبار در حاشیه شهرستان خرم‌دره بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر 52 میلیون و 872 هزار و 60 عدد انواع داروی غیر مجاز و احتکار شده کشف شد.
 
وی با اشاره به دستگیری یک نفر در مورد این پرونده گفت : پرونده متشکله پس از تکمیل تحقیقات و تجمیع اسناد و مدارک در معیت متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.
 
سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل اخلالگران نظم عمومی ایستاده است از مردم خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان زنجان کشف دارو متهم داروی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن