Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمونه‌ای از معضل بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد را در صندوق توسعه بخش کشاورزی استان می‌توان مشاهده کرد که عده‌ای به این صندوق هم رحم نکرده‌اند و خواهان بیشترین بهره‌‌کشی و بهره‌برداری از صندوق توسعه بخش کشاورزی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد به نام استانی محروم و در جای دیگر به اسم توسعه نیافته یاد می‌شود که با توجه به جمیع جهات باید این القاب هر چند نازیبا را برای استانی که بیشترین ظرفیت‌ها را در جنوب و جنوب غربی کشور دارد و از آن‌ها استفاده نکرده؛ پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بخش‌های توسعه‌ای استان بخش کشاورزی است چرا که از قدیم‌الایام مردم استان که زندگی عشیره‌ای و روستایی داشته‌ا‌ند به کار کشاورزی و دامداری می‌پرداخته‌ا‌ند.

استانی که جوانانی تحصیل کرده و خوش فکر در بخش کشاورزی دارد و کشاورزان استان از تجربه بالایی در این حوزه برخوردارند و در سایر زیر مجموعه‌های کشاورزی از جمله دامداری و زنبورداری و پرورش طیور نیز نیروی انسانی با تجربه و البته تحصیل کرده زیادی در استان وجود دارد.

به گزارش فارس؛ اما همه این ظرفیت‌ها زیر سایه سیاست‌ بازی و سیاسی کاری قرار گرفته و گلوی بخش کشاورزی نیز به خصوص در سال‌های اخیر در چنگال حوزه سیاسی بوده و هرگونه که خواسته‌‌اند و تا آن جا که توانسته‌‌اند و بر وفق مراد بوده با این بخش برخورد کرده‌اند.

نمونه‌ای از این معضل بزرگ را در صندوق توسعه بخش کشاورزی استان می‌توان مشاهده کرد که عده‌ای به این صندوق هم رحم نکرده‌اند و خواهان بیشترین بهره‌‌کشی و بهره‌برداری از صندوق توسعه بخش کشاورزی هستند.

در سالیان اخیر که استان به دلایل مختلف از جمله استخدام‌های فامیلی و بکارگیری‌های آن چنانی در کشور شهره عام و خاص شد بخش کشاورزی هم سهمی ایفا کرد و از این بدنامی در امان نماند.

به گزارش فارس؛ در خبرها و گزارش‌های قبلی برخی مشکلاتی که از رهگذر ایجاد صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی استان ایجاد شده بود را مفصل شرح دادیم.

طبق شنیده‌ها با توجه به تازه تاسیس بودن صندوق های شهرستانی استان حدود 6 ماهی هست که فعالیت مستمر دارند علی‌ایحال بعداز ثبت مراحل مختلف در اداره ثبت و کش و قوس‌های فراوان که دلیلی برای پرداختن به آن در این مجال نیست و بعد از تلاش و رایزنی‌ها و پیگیری‌ها مقرر شد آزمون حسابدار این صندوق با شرایط آگهی شده و مندرج در روزنامه برگزار شود.

در تاریخ 18 تیرماه نماینده شرکت مادر تخصصی کشور در استان حضور پیدا کرد و مدیریت برگزاری آزمون را به عهده داشتند در همین جلسه به دلیل دخالت‌های همیشگی برخی افراد که در آینده نام آن‌ها در صورت لزوم خواهد آمد آزمون به حاشیه برده شد. 

در این جلسه که باید نظم و انضباط در خور شان یک آزمون رعایت شود رفتار نماینده ناظر باعث می‌شود که نماینده حاضر از مرکز تذکرات لازم را به فرد مذکور بدهد که به تذکر اول توجه نمی‌کند و باعث تذکرات بعدی می‌شود و دیگر اتفاقات و در نهایت خروج ناظر که این رفتار برای استان و با توجه به سابقه بد گذشته در آزمون‌ها و بکارگیری‌ها زیبنده نیست.

به گزارش فارس؛ جهت اطلاع اگر چه بر اساس آگهی روزنامه رسمی آزمون و مکاتبات ارسالی نشستن متقاضی خانم در آزمون غیر قانونی بوده معلوم نیست چرا در آزمون خانم‌ها هم شرکت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس؛ منتظر شنیدن پاسخ مسوولان جهاد کشاورزی استان و پاسخ به این ابهامات خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون صندوق توسعه بخش کشاورزی مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۰دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۰نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۳ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد