Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:39:18 GMT

اظهارات سانه پس از اولین تمرین با بایرن‌مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۵۲۴

اظهارات سانه پس از اولین تمرین با بایرن‌مونیخ

هافبک آلمانی پس از اولین تمرین با بایرن مونیخ از بودن در این باشگاه اظهار خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز لروی سانه اولین تمرین خود را با باشگاه بایرن مونیخ انجام داد. ستاره‌ای که 10 روز گذشته از منچسترسیتی با ارزش 45 میلیون یورو به بوندس لیگا بازگشت.

سانه پس از اولین تمرین خودش با بایرن در مصاحبه با سایت این باشگاه گفت: اتفاق خوبی است که دوباره به زمین تمرین بازگشتم و اولین تمرینم را در اینجا سپری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که در بایرن مونیخ هستم. این هفته همچنان با نیکولاس زوله تمرین خواهم کرد و در هفته آتی به جمع تیم اضافه خواهم شد.

در مسابقات پیش فصل منچسترسیتی لروی سانه به شدت مصدوم شد و در این فصل در مجموع تنها 2 بار برای پپ گواردیولا به میدان رفت.

سانه در 4 فصل حضورش در منچسترسیتی 135 بازی انجام داد و 39 گل به ثمر رسانید. وی توانست با پپ به 7 قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ منچسترسیتی پپ گواردیولا لروی سانه اولین تمرین بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه‌شب از قهرمانی زودهنگام در ‏لیگ بسیار خوشحال بود ولی کادر فنی و بازیکنان موفق شدند این ‏شادی را کنترل کرده و روی یک بازی مهم تمرکز کنند: بازی فردا شب ‏مقابل بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو. ‏

کارواخال امروز در نشست خبری پیش از دیدار با بایرن به همین پیام ‏اشاره کرد و گفت: "ما به پیروزی در همه بازی‌ها متعهد هستیم. هر ‏وقت جام را به ما بدهند جشن می‌گیریم و برایمان مهم نیست ‏زمانش کی باشد. در حال حاضر همه هوش و حواس ما به بازی فردا ‏است. یک بازی سخت و دشوار". ‏

روزنامه مارکا در گزارشی که از تمرین اخیر رئال منتشر کرده می‌گوید ‏در جریان تمرین همه چیز نشان می‌داد که رئال به این نتیجه رسیده ‏که پیش از بازی سرنوشت‌ساز مقابل بایرن وقت شادی نیست. ‏رختکن رئال می‌داند که دستاوردهای این فصل تا اینجا عالی بوده، ‏قهرمانی در لیگ و سوپرجام، ولی آنها یک جام خاص را می‌خواهند: ‏لیگ قهرمانان اروپا. ‏

مارکا می‌گوید با هر کدام از بازیکنان رئال که صحبت کرده از یک چیز ‏حرف می‌زدند: پانزدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ. در این گزارش اشاره ‏شد که بیشترین جمله‌ای که در تمرین رئال شنیده می‌شد این بود: ‌‏"کار ما هنوز تمام نشده". ‏

دیگر خبرها

  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس