Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد جهان دوست در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام حریق در مخازن میعانات گازی کارخانه پترونفت در شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: با اعلام حریق سریعاً به محل حادثه اعزام شدیم و توانستیم آتش را مهار کنیم.

مسئول آتشنشانی شهرک صنعتی کاویان فریمان با بیان اینکه در پی حادثه رخ داده در کارخانه پترونفت، ۶ مخزن این کارخانه درگیر آتش شده بود، اظهار کرد: آتش باعث شد که یکی از مخازن به دلیل انفجار به بیرون پرتاب شود که خوشبختانه تنها به سقف یکی از سوله‌های شهرک صنعتی برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اینگونه حریق نیاز به نیروی کمکی است، افزود: آتش نشانی کاویان در محدوده شهرک صنعتی پیشرو حساب می‌شود و در ابتدای کار ما وارد عمل می‌شویم تا حریق را مهار کنیم.

جهان دوست اظهار کرد: در چنین مواردی از شهرستانهای اطراف نیرو اعزام می‌شود که امروز از مشهد، فریمان و فرهادگرد به این عملیات نیرو اعزام شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه تا قبل از رسیدن نیروهای کمکی ۸۵ درصد از حریق اطفا شده بود.

مسئول آتشنشانی شهرک صنعتی کاویان فریمان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت آن هم در زمانی که نیروها مشغول کار بودند، گفت: علت حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

وی از حضور نیروهای عملیات آتشنشانی مشهد، فریمان و فرهادگرد، نیروی انتظامی و سپاه در کنترل و مهار این حادثه تشکر کرد.

کد خبر 4973276

منبع: مهر

کلیدواژه: نفت آتش سوزی فریمان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد