Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فارس گفت: بعد از گذشت ۱۰ سال گالری نخستین موزه دفاع مقدس که مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی گرفته خالی است.

 به گزارش  خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی پیش‌ازظهر امروز در نشست خبری ویژه‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس "با شعار ما قوی هستیم"، اظهار  داشت: با تلاش‌های انجام‌شده  فاز نخست دیواره بیرونی گالری پارک موزه ابتدا در هفته دفاع مقدس و مرحله بعدی آن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به مناسبت بزرگداشت   چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت پروتکل بهداشتی بیش از سه هزار ویژه‌برنامه و ۵۰ برنامه محوری  تا پایان اسفندماه سال جاری توسط کارگروه‌های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و نیز سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد:  تجمع ۱۰۰ هزارنفری ایثارگران در شهرستان‌ها، بخش‌ها، پخش برنامه تولیدی حکایت فتح چهارشنبه‌شب‌ها از صداوسیمای مرکز فارس، تولید و انتشار ۱۰۰ جلد کتاب با موضوع  دفاع مقدس، رونمایی از ۴۰۰ اثر هنری فاخر از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
 کوشکی بیان کرد: نمایشگاه بزرگ میدانی فصل ظهور با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، بهره‌برداری از ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی، پخش ۴۰ مستند از خانواده‌‌های دارای سه شهید به بالا و نیز مستند تلویزیونی سرداران نبی رودکی و اسدی، فرماندهان ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد:  تهیه نرم‌افزار زیارت مجازی شهدا به‌ویژه ۱۲۴ شهید گمنام، انتشار اطلس دفاع مقدس لشکر ۳۳ المهدی (عج)، تهیه تاریخ شفاهی ۱۰ فرمانده و مدیران، چاپ ۱۵ تمیز شهدا و تولید ۱۰۰۰ دانشنامه  دفاع مقدس از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس میراث فرهنگی موزه شیراز هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد