Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:54:42 GMT

۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند جهرمی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۷۸۵۲

۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند جهرمی اهدا شد

سرهنگ دوم پاسدار محسن جهانگیر، دوشنبه در آیین اهدای این جهیزیه‌ها اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه، بسیجیان گروه‌های جهادی راسخون و شهید ابراهیم هادی از حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) جهرم، از محل جذب کمک‌های مردمی و خیران، ۱۴ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند این شهرستان تهیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: با هدف حمایت از تولید داخل، ۲۳ قلم کالای موجود در این جهیزیه‌ها از کالاهای با کیفیت ایرانی خریداری شده است.

جهانگیر بیان داشت: هدف از اجرای این برنامه، ترویج ازدواج آسان، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و همچنین تحکیم بنیان خانواده است و برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار کمک‌های مومنانه به اقشار ضعیف جامعه، همزمان با عید بزرگ غدیرخم، چهارمین مرحله تامین جهیزیه نوعروسان، به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) جهرم اهدا خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مستضعفین کمک های مردمی جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مستضعفین کمک های مردمی جهرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مستضعفین کمک های مردمی جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف