Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:10:03 GMT

استیضاح شهردار اراک را به صلاح نمی دانم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۰۴۳

استیضاح شهردار اراک را به صلاح نمی دانم

ایسنا/مرکزی عضو شورای شهر اراک گفت: استیضاح شهردار را در شرایط کنونی به صلاح نمی دانم.

ایرج رضایی 24 تیرماه در صحن رسمی شورای شهر اراک که به استیضاح شهردار اراک اختصاص داشت، به عنوان یکی از کسانی که امضای خود برای استیضاح شهردار را پس گرفت، با تاکید بر اینکه اهل مذاکره هستم، اما اهل معامله نیستم، بیان کرد: باید خرد جمعی اجرایی شود تا تصمیم درست اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: افرادی که قبل از ما قانون گذاری کرده اند حتما به خرد جمعی قائل بوده اند و بر همین اساس برای استیضاح لزوم وجود هشت رای را تعیین کرده اند، بر همین اساس طبق قانون اگر هشت رای تبدیل به هفت رای شود عملا استیضاح انجام نمی شود، بنابراین شرایط ایجاد شده فرصت مغتنمی برای شهردار اراک است که با نگاهی به گذشته به آینده توجه داشته باشد.

رضایی با اشاره به اینکه موافق نیستم مسائل به گونه ای خاص در صحن مطرح شود، تصریح کرد: من اصلاح طلب هستم و آنچه در شورا تصمیم گیری کرده ام با این هدف بوده است که حقوق مردم ضایع نشود، آنچه ما را کنار هم جمع کرده است، منافع مردم بوده و آنچه هشت نفر را برای استیضاح کنار هم جمع کرد باز هم منافع مردم بوده است ولی امروز استیضاح را به صلاح نمی دانم.

وی افزود: یکشنبه هفته گذشته دلایل عدم اقناعم از پاسخ های شهردار اراک را صراحتا بیان کردم و امروز به دلیل اینکه استیضاح به نصاب نرسید با جمع همراه شدم، اما شهردار باید شوراباوری خود را اثبات کند و اجازه دهیم امور اصلاح شود.

رضایی با بیان اینکه تا امروز در موضوع منفعت مردم کوتاه نیامده ام، تاکید کرد: هیچ معامله ای در این زمینه ندیده ام . باید شهامت داشته باشیم و اگر اشتباهی صورت گرفت عذرخواهی شود، در شرایط موجود چاره ای جز رفتار با طمانینه، امیدآفرین و اصلاح امور نداریم. دلیل نمی شود که اگر فرصتی به شهردار داده می شود تفسیر دیگری از آن صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، حامد آجرلو دیگر عضو شورای شهر اراک نیز در این جلسه در واکنش به پس گرفتن امضاهای خواهان استیضاح توسط چهار عضو شورا اظهار کرد: یکی از مصادیق رفتار متکبرانه شهردار جلوگیری از ورود یکی از کارشناسان به داخل شهرداری است. چند روز پیش شهردار به یکی از نگهبانان شهرداری اعلام کرده است که مانع ورود یکی از کارشناسان شوند و این ممانعت هم انجام شده، همچنین به مدیر این کارشناس اعلام کرده که میز این فرد را جلوی در بگذارند و اتهام این فرد داشتن ارتباط با شوراست. سوال این است که شهردار به استناد کدام قانون از ورود یک نفر به داخل شهرداری جلوگیری می کند.

وی افزود: چرا داشتن ارتباط با شورا برای شهردار نگران کننده است؟ اصلاحی در رفتار شهرداری با منابع انسانی نمی بینم و بر استیضاح باور دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر اراك شهرداري استیضاح شهردار شهردار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد