Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:44:23 GMT

اعتراف ستاره استقلال به کرونایی شدنش

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۰۶۰

اعتراف ستاره استقلال به کرونایی شدنش

سیاوش یزدانی رسما اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز و پیش از دیدار استقلال و تراکتورسازی بود که کاوه ستوده پزشک تیم استقلال اعلام کرد که سیاوش یزدانی مدافع این تیم نیز به کرونا مبتلا شده است.

سیاوش یزدانی که در دیدار مقابل سایپا به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد، پس از این دیدار و انجام آزمایش MRI که توسط پزشکان استقلال از این بازیکن گرفته شد، مصدومیتی در او به چشم نیامد ولی به دلیل اسپاسم کل عضلات بدن یزدانی، متوجه ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده در مصاحبه با رسانه ی رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که یزدانی به کرونا مبتلا شده است. حالا سیاوش یزدانی در جدیدترین پست اینستاگرامی خودش، ضمن انتقاد از برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر، بابت مصدومیت های پی در پی که گریبانش را گرفت، از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

متن پستی که یزدانی در صفحه شخصیش منتشر کرده، به این شرح است:

سلام‌ و عرض ادب خدمت مردم عزیز کشورم متاسفانه منم درگیر بیماری کرونا شدم و روزهای سختی رو دارم سپری میکنم و امیدوارم با دعای خیر شما زودتر سلامتیمو بدست بیارم. متاسفانه کسانی که واسه ما تصمیم گیری میکنن،شایستگی اینکارو ندارن و سلامتی و جون مردمشون کوچکترین اهمیتی واسشون نداره. شرمنده هواداران بزرگ استقلالم هستم که امسال به هزارو یک دلیل نتونستم تو شرایط سخت کمک‌‌ حال تیمم باشم. آرزوی‌ سلامتی برای تمام مردم عزیز کشورم دارم

دوستون‌ دارم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سیاوش یزدانی استقلال سیاوش یزدانی لیگ برتر سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است