Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسب سهمیه آسیایی برای مدیران باشگاه تراکتور از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی ادامه سرمربیگری الهامی در این تیم نیز بستگی به این موضوع دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، روز شنبه مقابل استقلال به تساوی بدون گل رضایت داد تا با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ساکت الهامی که در سه هفته گذشته و از زمان شروع مجدد مسابقات لیگ برتر پس از شیوع بیماری کرونا، به یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی دست یافته‌اند، با دو بازی بیشتر نسبت به فولاد و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، بالاتر از این دو تیم قرار دارند و در صورت نتیجه گرفتن این دو تیم در بازی‌های عقب افتاده، این امکان وجود دارد که سرخپوشان تبریزی تا رده ششم جدول سقوط کنند.

تراکتور در جام حذفی به جمع چهار تیم پایانی راه یافته و بسیار امیدوار است حداقل در جام حذفی یا لیگ برتر بتواند جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. اتفاقی که برای مالک و مدیران باشگاه تراکتور بسیار مهم است.

در این بین به نظر می‌رسد ادامه فعالیت ساکت الهامی در تیم تراکتور برای فصل بعد بستگی به نتایج این تیم در هفته‌های آینده و کسب سهمیه آسیایی در پایان فصل دارد. هر چند این مربی قراردادش را برای فصل بعد با تراکتور تمدید کرده، اما کسب سهمیه آسیایی به‌نوعی شرط ادامه سرمربیگری الهامی در تراکتور محسوب می‌شود و باید دید با این وضعیت در نهایت چه اتفاقی در تیم پرطرفدار تبریزی رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی استقلال تراکتور ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • حماس: به پیش‌نویس یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس