Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@08:25:16 GMT

بدترین ترید های باخت باخت تاریخ NBA

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۲۳۴

بدترین ترید های باخت باخت تاریخ NBA

بدون شک زمانی یک مدیر کل دست به ترید می زند که بخواهد وضع تیم خود را بهتر کند اما در برخی ترید ها هر دو تیم ضرر می کنند و وضع تیمشان از آنکه بود بدتر می شود. 

ترید های برد برد و یک طرفه را بررسی کردیم و حال ترید های باخت باخت را بررسی می کنیم.

درون ویلیامز به بروکلین نتس

شاید هواداران جدید بسکتبال او را به عنوان بازیکن خوبی به یاد نیاورند اما پس از آنکه یوتا جز او را در سال ۲۰۰۵ درفت کرد او تبدیل به یکی از بهترین پوینت گارد های لیگ شد به شکلی که با میانگین ۲۰ امتیاز و ۱۰ اسیست دو بار آل استار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درون با سرمربی تیم در فوریه سال ۲۰۱۰ مشکل پیدا کرد و دیگر نمی خواست برای یوتا بازی کند در نتیجه یوتا دو هفته بعد در ازای دریافت دوین هریس و دریک فیورز و دو پیک راند یک او را به نتس فرستادند. نتس با اینکه هریس بازیکن تاثیرگذاری بود و یک بار در نتس آل استار شد و فیورز نیز پیک سه آنها در درفت بود از این ترید خوشحال بودند چرا که آنها حتی با وینس کارتر تیمی ضعیف بودند. اما به هر حال این ترید برای نتس باخت حساب می شد چرا که ویلیامز اولین بخش ساخت سوپر تیم نتس بود که دیگر بازیکن سابق نشد و خود یکی از دلایل نتیجه نگرفتن آنها بود. او آنقدر افت کرد که در سال ۲۰۱۵ او را ویو کردند و پیک راند یکی که به جز دادند تبدیل به پیک سه شد (گرچه جز استفاده خوبی نبرد و انیس کنتر را درفت کرد). همچنین یوتا نیز در ترید باخت چرا که هریس نیز بعد ترید افت کرد یک فصل بعد از تیم رفت و فیورز نیز کار خاصی در تیم انجام نداد.

تیم ۲۰۱۳ نتس که با تمام امید های قهرمانی در راند دو پلی آف حذف شدند.
دوایت هووراد به لس آنجلس لیکرز

دوایت بدون شک از زمان شکیل اونیل بهترین سنتری بود که لیگ به خود دیده و مجیک را به فینال رساند اما ۴ باخت و صفر برد در برابر لیکرز کسب کرد و قهرمانی را از دست داد. او با مربی نیز مشکل داشت و فکر می کرد اورلاندو هیچ وقت نمیتواند قهرمانی کسب کند در نتیجه تقاضای ترید کرد و مدیر کل تیم های دنور ناگتس، فیلادلفیا سونی سیکسرز، اورلاندو محیک و لس آنجلس لیکرز تریدی چند جانبه انجام دادند که برای هر ۴ طرف باخت بود.

ناگتس در ازای ارون افلالو، ال هرینگتون، یک پیک راند یک و یک پیک راند دو، آندره ایگودالا را دریافت کرد که ابتدا برای دنور خوب پیش رفت و به پلی آف راه پیدا کردند اما ایگی آخر فصل به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کرد پس آنها هیچ سودی از این ترید نیاوردند. فیلادلفیا سونی سیکسرز در ازای نیکولا ووچویچ، مو هارکلس و یک پیک راند یک، اندرو باینام و ریچاردسون را دریافت کردند. دریافتی های آنها دو مشکل داشت. باینام بازیکن خوبی بود اما مصدومیت های پی در پی زانو داشت و یک فصل بعد ترید از تیم رفت و ریچاردسون نیز بازنشسته شد. لس آنجلس لیکرز در ازای اندرو باینام، جاش مک رابرتس و پیک راند دو، دوایت هووارد را دریافت کردند. لیکرز با دوایت یک سوپر تیم درست کرد (استیو نش، کوبی برایانت، پائو گسال و دوایت هووارد در سوپر تیم لیکرز بودند) اما دوایت نتوانست خودش را خوب با سیستم لیکرز وفق دهد و فصل بعد تیم را ترک کرد. اورلاندو مجیک در ازای دوایت هاوارد و جیسون ریچاردسون نیکولا ووچویچ، مو هارکلس، ارون افلالو، ال هرینگتون و ۳ پیک راند یک گرفتند. ترید برای مجیک بد به نظر نمی رسید چون آنها ۳ پیک راند یک داشتند اما نتوانستند از آن خوب استفاده کنند و هارکلس، افلالو و هرینگتون به درد تیم نخوردند. اما ووچویچ هنوز در اورلاندو است اما جای دوایت را پر نمی کند. برخی فکر می کنند اگر دوایت در اورلاندو می ماند دیگر افت نمی کرد. دوایت هوورادشکیل اونیل به فینکس سانز

شک در سانز دیگر همان شکیل اونیل فیزیکی و امتیاز آور نبود. شکیل اونیل در سال ۲۰۰۴ از لس آنجلس لیکرز به میامی هیت ترید شد و در سال ۲۰۰۶ به همراه گری پیتون و الانزو مورنینگ به دوین وید کمک کردند تا به میامی قهرمانی بیاورد. او در سال هایش در میامی با مربی خود مشکل داست و چندین بار مصدوم شده بود. در آغاز سال ۲۰۰۷ میامی رکورد ۹ برد و ۳۶ باخت داشت و شک افت کرده بود پس آنها دست به ترید زدند و او را در ازای شان ماریون و مارکس بنکس به سانز ترید کردند. سانز که به سرعت زیاد بازیشان معروف بودند بازیکن ۲۹ ساله خود، شان ماریون، که بخش مهمی از فصل ۶۰ برده آنها و سرعت زیاد تیم بود را با شک ۳۵ ساله و مصدوم ترید کردند.اما استیو کر که در آن زمان مدیر کل سانز بود معتقد بود شکیل و اماری استادمایر زوج خوبی در حمله و دفاع می شوند. گرچه شک آمار بهتری نسبت به فصل قبل داشت (۱۷ امتیاز و ۶ ریباند) و آل استار شد اما سرعت تیم را کم می کرد و باعث شد برای اولین بار بعد از پنج سال سانز به پلی آف نرود و او را در همان فصل ترید کردند. به نظر نمی آمد که ترید بدی برای میامی باشد چون حداقل توانستند شان ماریون را به جای شکیل ۳۵ ساله بیاورند اما او فقط ۶۰ بازی در میامی دوام آورد و بعد ترید شد. در آن ۶۰ بازی او میانگین ۱۴ امتیاز داشت که در مقایسه با دوران بازی اش برای سانز آمار بدی است.

اماری استادمایر، استیو نش و شکیل اونیلرودی گی به تورنتو رپترز

رودی در فصل دومش در ممفیس گریزلیز میانگین ۲۰ امتیاز آورد و همه فکر می کردند او تبدیل به یک ستاره می شود اما در سال های بعد بازیش برای ممفیس میانگین ۱۸ امتیاز آورد. ممفیس نتیجه گرفت که اگر رودی ستاره نمی شود بهتر است او را ترید کنیم تا رندلف و گسول شوت های بیشتری بتوانند بزنند که در نتیجه تیم افیشنت تر شود.آنها رودی گی در ازای اد دیویس، تیشان پرینس و آستون دی به رپترز فرستادند. او در رپترز همان میانگین ۱۸ امتیاز را می آورد اما با فیلد گل ۳۰ درصد.همچنین او فرصت شوت را از کایل لوری و دمار دروزن می گرفت. تیم به شدت افت کرد و در ۵۰ بازی که رودی در تیم بود آنها ۲۹ بازی را باختند و بعد او را ترید کردند. ممفیس نیز ترید را باخت چون دیویس آنطور که باید برایشان بازی نکرد، آستون نیز رول پلیری ضعیف بود. اما پرینس به خوبی با تیم دفاعی مثل ممفیس آشنا بود و در دفاع کمک می کرد و در نتیجه آنها به فینال کنفرانس شرق رسیدند اما بعد آن سال او دیگر در دفاع تلاش نمی کرد و قدرت بدنیش را از دست داد. در اصل فقط دو فصل خوب بازی کرد.

رودی گیکایری اروینگ در ازای آیزیا تامس

اروینگ با وجود موفقیت کولیرز میخواست از سایه لبران بیرون بیاید پس تقاضای ترید کرد در نتیجه او به بوستون رفت و آیزیا تامس، جی کرودر، آنته زیزچ و کالن سکستون به کلیولند آمدند. آیزیا در بوستون میانگین ۲۰ امتیاز داشت اما به خاطر مصدومیت پلی آف را از دست داد.بسیاری معتقدند که بوستون میزان مصدومیت او را دقیق بیان نکرده بود و می دانست مصدومیت او جدی است. او فقط چند بازی برای کولیرز بازی کرد و در ازای لری ننس و جردن کلارکسون به لیکرز ترید شد. در نتیجه کوز به خاطر کالن سکستون، لری ننس و جردن کلارکسون یکی از بهترین پوینت گارد های لیگ از دست داد. کایری نیز به خاطر مصدومیت پلی آف سال اولش را از دست داد و پس از حذف شدن در پلی آف ۲۰۱۹ به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کرد گرچه سلتیکس توانست کمبا واکر را جایگزین کایری کند اما آن جزئی از ترید نبود. نه کایری توانست برای بوستون کاری کند و نه آیزیا برای کوز. هر دو تیم وضع بدی داشتند و میخواستند بهترین ترید ممکن را انجام دهند اما در انتها یک ترید باخت باخت حساب شد.یک بازیکن نا راضی و یک بازیکن مصدوم.

کایری اروینگ و آیزیا تامس

بیشتر بخوانید:

برترین ترید های تاریخ NBA

برترین ترید های برد برد تاریخ NBA

بررسی بازیکنان برتر درفت سال ۲۰۲۰ NBA / منتظر ستاره های جدید باشیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس لیکرز شکیل اونیل پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی