Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان امروز در حاشیه بازگشایی میدان میوه که برای عرضه مستقیم فروش محصولات کشاورزی تولید داخلی شهرستان انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار میوه ما در تلاش هستیم که عرضه مستقیم میوه را در شهرستان گلپایگان رونق دهیم که البته از وظایف ذاتی شهرداری است، اما از سوی فرمانداری بدین موضوع ورود پیدا کردیم تا بتوانیم برای حل مشکل گرانی میوه کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه دو مکان برای عرضه مستقیم میوه در شهر گلپایگان تعیین شده است، گفت: یک مکان از سوی جهاد کشاورزی در بلوار سلمان فارسی گلپایگان و در محل تعاون روستایی سابق در اختیار تولید کنندگان قرار داده شد تا کشاورزان میوه را به صورت مستقیم و ۲۰ یا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند، خواستاریم جهاد کشاورزی و تعاون روستایی و اداره صمت همکاری لازم برای تداوم آن داشته باشد.

فرماندار گلپایگان گفت: مکان چهارشنبه بازار نیز برای عرضه فروش میوه آماده است و شهرداری به صورت رایگان غرفه‌ها را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، اما مردم باید به صورت خودجوش مشتاق فروش میوه در این مکان‌های تعیین شده باشند.

او تأکید کرد: کشاورزان برای عرضه مستقیم فروش محصولات کشاورزی خود از بستر و ظرفیت تعیین شده استفاده کنند تا محصولات آن‌ها به صورت مستقیم به فروش برسد.

 

محصولات کشاورزی به صورت مستقیم به فروش می‌رسد


در ادامه محسن اتحادی رئیس اداره صمت گلپایگان اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت متوسط میوه در شهرستان گلپایگان نسبت به مرکز استان بالاتر بود در جلسه تنظیم بازار تصمیم گرفته شد تا محصولات تولیدی شهرستان با عرضه مستقیم انجام شود.

او گفت: در مسیر بلوار سلمانی فارسی شهر روبروی درمانگاه خاتم الانبیا در مکان جهاد سازندگی سابق یا تعاون روستایی کنونی در نظر گرفته شد تا بخشی از محصولات تولیدی شهرستان به صورت مستقیم عرضه شود تا مردم با قیمت کمتر و با کیفیت بهتری خرید کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلپایگان عرضه مستقیم میوه محصولات کشاورزی محصولات کشاورزی صورت مستقیم عرضه مستقیم برای عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد

دریافت 51 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقی عبادی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأثیرات پسماندها و زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم و به صورت غیر اصولی دفع می‌شوند را تشریح کرده و گفت: تمام زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌کنیم به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی سلامت خودمان تأثیر می‌گذارد و به سمت ما باز می‌گردند.

کد خبر 6088588

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید