Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:56:40 GMT

بارندگی و ورود گل‌ولای به روستای آق‌اولر تالش

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۸۸۶۷

بارندگی و ورود گل‌ولای به روستای آق‌اولر تالش

علی درمانی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدت قابل توجهی در مناطق بالادست تالش باران نباریده و زمین سست شده است و امروز در اثر رگبار باران در منطقه کوهستانی آق اولر بخش مرکزی، ‌مقداری گل و لای به محوطه ۲ باب خانه مسکونی سرازیر شده است.

وی افزود: کارشناسان امر به زودی نتایج بازدید و ارزیابی های خود را اعلام خواهند کرد و برای رفع خسارت های مالی، به سرعت وارد عمل خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای آق اولر تالش ۳۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل اینکه دیوار خانه های قدیمی روستا با آهک، سفید شده، به آق اولر (خانه های سفید) مشهور است و با داشتن آب و هوای خوب و ارتفاعات کوهستانی و جنگلی، از مناطق گردشگرپذیر تالش به شمار می رود.

ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را صفر میلیمتر و دمای فعلی هوا را ۲۷ درجه سانتیگراد اعلام و برای فردا آسمانی ابری تا نیمه ابری و افزایش ابر پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها بارش باران رگبار تالش خسارت مالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران رگبار تالش خسارت مالی بارش باران رگبار تالش خسارت مالی آق اولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در دو روز گذشته در حسین آباد کالپوش ۱۰/۶ میلیمتر ، طزره ۹/۵ میلیمتر ، بادله کوه ۸/۴ میلیمتر و نور ۷ میلیمتر باران بارید و سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران داشتند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد