Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه آغاز ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی، با حضور بیش از ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی از ۲۱ تیرماه به مدت ۱۴ روز منتشر شد. در این آزمون ۲۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز اقدام می‌کنند و ۱۸۵۰۰ موقعیت شغلی در آزمون موجود است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ همزمان با آغاز چهارمین دوره آزمون بخش استخدامی، محمدحسین قمری در حاشیه مجمع هماهنگی بخش خصوصی سال ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های صدا و سیما اعلام کرد که تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای ۱۵ سال است و در ادامه افزود: «داوطلبان می‌توانند در ۹ دسته شغلی با ۲۶۴ عنوان شغلی به رقابت پرداخته و بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، ثبت‌نام کرده و از فرصت استخدام در یکی از ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی بهره‌ ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی دسته‌های شغلی این آزمون را جامع و کامل باز کرد: «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی، فنی و اجرایی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «سلامت»، «بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات». 

اوادامه داد: «نکته ویژه‌ی چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، اعلام نیاز برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها به دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی برای جذب بیش از ۱۰۰۰ نیرو به‌طور جداگانه در موقعیت‌های مختلف است. از جمله این سازمان‌ها، سازمان صدا و سیما با اعلام نیاز ۱۰ هزار نیرو، گروه صنعتی فولاد هیربد با اعلام نیاز ۳۰۰۰ نیرو، شرکت مهندسی کیان ترابر، ذوب فولاد امید آریان، مجموعه فروشگاه‌های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین و تعدادی دیگر از شرکت‌ها و سازمان‌ها که اسامی کامل آن‌ها در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی درج شده است.»

فرآیند ثبت‌نام اینترنتی چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز ۲۱ تیر ماه آغاز و تا ۱۴ روز ادامه خواهد داشت. همچنین داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی inre.ir  یا دفاتر رسمی پیشخوان دولت، برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

مراحل ثبت‌نام در چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی

برای ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی وارد سایت inre.ir شوید؛ و روی قسمت «ثبت نام» کلیک کنید.

 

کدملی، شماره همراه و کد امنیتی را وارد کنید و بر روی «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

 

ثبت نام در آزمون چهار مرحله دارد که توجه داشته باشید با دقت این مراحل را طی کنید.

«اطلاعات اولیه»

در این مرحله مشخصات فردی خود را مطابق اطلاعات خواسته شده پر کنید. دقت کنید تا استان و شهر محل سکونت را به درستی انتخاب کنید.

انتخاب دسته شغلی: در این مرحله، دسته شغلی خود را از بین 9دسته شغلی، با توجه به مشاغل زیرمجموعه‌ی آن‌ها، انتخاب نمائید. هر داوطلب صرفا مجاز می‌باشد که حداکثر در 2 دسته شغلی شرکت نماید.

 

«تایید اطلاعات»

در این مرحله مشخصات فردی و دسته شغلی انتخاب شده خود را پس از خواندن متن موافقت نامه تایید می‌کنید. سپس روش پرداخت نرخ مصوب دسته شغلی خود را انتخاب کنید.

نحوه پرداخت به دو صورت «درگاه پرداخت آنلاین» و «پرداخت از طریق انتقال وجه کارت به کارت» می‌تواند انجام گیرد.

 

1.در صورت انتخاب «درگاه پرداخت آنلاین» و تایید و ادامه، به صفحه واریز انتقال داده می‌شوید.

 

 

2.در صورت انتخاب «پرداخت از طریق انتقال وجه کارت به کارت»، باید اطلاعات واریز خود را وارد کنید و در صورت هرگونه مشکل راهنمای کارت به کارت را مطالعه کنید.

 

«دریافت کد تایید»

 

در این مرحله پیامکی حاوی کد تایید به شماره تلفن همراه شما ارسال شده است.

شما باید کد دریافت شده را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

 

 «دریافت کارت»

در این قسمت رمزی برای خود انتخاب و آن‌ را تایید کنید.

 

 

مراحل ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد.

 برای اطمینان کد پیگیری خود را همراه داشته باشید.

برای دریافت کارت آزمون خود روی گزینه «چاپ کارت آزمون» کلیک کنید.

 

 

زمان برگزاری آزمون‌ها به صورت دقیق در دفترچه راهنما آزمون مشخص شده است. برای دریافت دفترچه راهنما چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی به سایت آزمون مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون استخدام استخدام بخش خصوصی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی چهارمین دوره آزمون ثبت نام دسته شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

رییس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. پورعباس همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای برگزاری این آزمون سراسری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رییس سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری نوبت اول 1403 در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود، اظهار کرد: اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. همچنین دربِ حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 بسته خواهد شد.

زمان دریافت کارت کنکور سراسری 1403 اعلام شد

رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در این آزمون یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود؛ آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟