Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:14:00 GMT

حکم تکرار برای بازی فولاد - نساجی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۲۱۵

حکم تکرار برای بازی فولاد - نساجی

کمیته انضباطی اعلام کرد که دیدار تیم های فولاد و نساجی هم باید تکرار شود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر بین تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران بود. فولادی ها شب این مسابقه اعلام کردند که 15 مورد مثبت تست کرونا در فهرست خود دارند و به همین خاطر نمی‌توانند در مقابل نساجی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی رقم خورد که آن ها برای انجام بازی راهی قائمشهر شده بودند.

 

پس از این که فواد در زمین بازی حضور نیافت، اعضای تیم نساجی راهی ورزشگاه شدند تا آمادگی خود برای انجام بازی را نشان دهند و حتی برای گرم کردن هم در زمین حضور یافتند و انتظار داشتند که کمیته انضباطی حکم 3-0 اعلام کند اما باتوجه به این که فولادی ها به حد نصاب 25 درصد رسیده بودند، حکم کمیته انضباطی تکرار بازی بود.

 

در قسمتی از رای کمیته انضباطی نیز آمده است: دیدار تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان بخاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی ( مبتلا به کوید 19)برگزار نشد. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می شود( این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است)

 

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان کمیته انضباطی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!

سه تیم از استان خوزستان در آستانه سقوط به دسته پایین تر است

طرفداری | با رسیدن به 4 هفته پایانی لیگ برتر، جنگ بقا داغ تر از همیشه است. در این جنگ بقا اما، نام سه تیم از استان خوزستان دیده می شود!

نفت آبادان با آمدن فراز کمالوند حالا امیدوار است. آنها بازی خانگی مقابل مس رفسنجانی که این روزها با محرم نویدکیا نتایج خوبی می گیرد را با حساب یک بر صفر پیروز شدند. نفت آبادان با این نتیجه 19 امتیازی شد و حالا کورسوی امیدی دارد.

استقلال خوزستان نیز یک بازی سخت خارج از خانه را با امتیاز به پایان رساند. در حالی که سپاهان از استقلال خوزستان پیش افتاده بود، آنها توانستند با به ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشانند و 22 امتیازی شوند.

فولاد اما دو بر صفر از تراکتور شکست خورد تا با سرعت به سمت لبه پرتگاه پیش برود. با توجه به بازی هفته آینده فولاد مقابل استقلال صدرنشین، شرایط برای این تیم بسیار نگران کننده است. برای هواداران این تیم، سقوط پرافتخارترین تیم استان خوزستان به لیگ آزادگان یک کابوس است و فولادی که چندی پیش در آسیا حضور داشت، حالا باید دغدغه بقا داشته باشد.

جدول لیگ برتر را در ادامه مشاهده می کنید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!