Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حسن زاده ریس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این آتش سوزی از روز شنبه ۲۱ تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: آتش سوزی در دو مرحله مهار شد، اما مجددا شعله ور شد.

وی اضافه کرد: این آتش سوزی یک مرحله در ساعت ۴ بامداد امروز مهار شد و از ساعت ۹ صبح امروز مجددا شروع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آتش سوزی گسترده است، بیان کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا و بویراحمد و بخش کبگیان در منطقه حضور دارند و در تلاش برای مهار آتش سوزی هستند، اما نیرو‌های اداری از عهده آتش بر نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن زاده از نیرو‌های مردمی کمک خواست و ادامه داد: با توجه به پوشش جنگلی و مرتعی متراکم منطقه، تپه ماهوری بودن منطقه و چرا نداشتن دام در منطقه کنترل آتش سخت است و از مردم انتظار کمک داریم.

گفتنی است علت آتش سوزی خطای انسانی است و میزان خسارات وارده هنوز مشخص نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جنگل آتش سوزی مراتع پارسی خبر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از پنج میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی رواناب‌ها را داشتند.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا روز گذشته (شنبه ۱۵ اردیبهشت) یک میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده، گفت: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب رواناب در استان وجود دارد که از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب رواناب در این سد‌ها ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در حال حاضر از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سد‌های مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده و برای ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد