Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بهرام رضائیان در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر تکرار دیدار پارس جنوبی جم و استقلال اظهار داشت: رأی صادر شده، اما ما مدارک و ادله‌ای داریم که آن را برای تجدیدنظر به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم. فرصت ۷ روزه داریم و ان‌شاءالله بررسی می‌شود. ما قطعا به این رأی اعتراض داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رأی قطعی نیست، یک هفته برای تجدیدنظر زمان دارد و ما هم  ان‌شاءالله اسناد و مدارک خودمان را که امروز تحویل فدراسیون دادیم، کامل‌تر آن را هم تحویل می‌دهیم. در این دو سه روزه مدارک را به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم و از حق خودمان دفاع می‌کنیم.

رضائیان با اشاره به درخواست اعتراض نسبت به رأی صادرشده تصریح کرد: قطعا به رأی صادره اعتراض داریم. ما اسناد و مدارکمان را داده‌ایم و می‌خواهیم از حق خودمان دفاع کنیم. مرجع ما فدراسیون فوتبال است و ان‌شاءالله حق به حقدار می‌رسد. کمیته انضباطی قطعا با بررسی اسناد استقلال به این رأی رسیده است و برای ما را بررسی نکرده است. ما هم اسناد و مدارک خودمان را داریم که امروز تحویل فدراسیون دادیم و تقاضا داریم که کمیته انضباطی ادله ما را هم بررسی کند و رأی مجدد صادر کند.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد صدور رای بدون بررسی اسناد و مدارک این باشگاه اضافه کرد: قطعا همین طور بوده است. بازیکنان استقلال گفته‌اند ما کرونا داریم و بر مبنای ادله آنها رأی صادر شده، ما که هنوز ادله نداده‌ایم و دلایلمان را بررسی نکرده‌اند. ما دلایل خاص خودمان را داریم و تحویل فدراسیون داده‌ایم. در رأی نوشته شده با توجه به تعداد بازیکنان کرونایی استقلال در خوش‌بینانه‌ترین حالت که خود استقلال هم می‌گوید ۹ نفر کرونایی دارند، از نظر ما آن ۹ نفر با دلایل و شواهد باز هم ۲۵ درصد را پر نمی‌کند. رأی باید دوباره تجدید شود. ان‌شاءالله کمیته انضباطی بررسی کند و رأی دیگری صادر کند.

وی در مورد اوضاع مالی تیم پارس جنوبی جم و کمک‌های مدیریت منطقه ویژه پارس عنوان کرد: فضای همدلی وجود دارد و همه تیم را دوست دارند، کمک می‌کنند و تیم شرایطش خوب شده و به ثبات رسیده است. بازیکنان تمرکز خوبی دارند، ایرج خرم‌دل مدیرعامل منطقه ویژه، نماینده مجلس، استاندار محترم، هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان، همه و همه دست به دست هم داده‌اند و تیم را حمایت می‌کنند. ما نتیجه خوبی هم در اصفهان گرفتیم که قطعا شروعی برای ما بود و ان‌شاءالله نتایج بهتری هم در روزهای آینده می‌گیریم.

رضائیان در مورد این که آیا پرداختی به بازیکنان تیم خواهند داشت، گفت: ان‌شاءالله قطعا در روزهای آینده پرداختی به بازیکنان را خواهیم داشت.

کد خبر 530666 برچسب‌ها باشگاه پارس جنوبی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پارس جنوبی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال کمیته انضباطی پارس جنوبی جم اسناد و مدارک ان شاءالله رأی صادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: همانطور که می دانید کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است. ما از مدیران عامل باشگاه ها انتظار داریم که نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها نگاه فرهنگی داشته باشند و قطعاً نباید به کرامت بانوان در ورزشگاه ها خدشه ای وارد شود.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تلاش می کنند تا فضایی را ایجاد کنند تا بانوان بتوانند در آرامش بازی ها را تماشا کنند. بدیهی است که قانون شکنی و عدم رعایت قوانین به ورزش کشور لطمه وارد خواهد کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در خصوص رفتار شهربانو منصوریان در دیدار قهرمانان با رییس جمهور گفت: امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در این خصوص مصاحبه کرده اند و هیچ دلخوری صورت نگرفته است.

کد خبر 6100737 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • کمیته استیناف درخواست پرسپولیس را رد کرد
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!