Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:43:15 GMT

رسیدگی به محرومین یک وظیفه دینی و انقلابی است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۷۸۵

رسیدگی به محرومین یک وظیفه دینی و انقلابی است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی عصر دوشنبه در جمع شورای مرکزی قرارگاه جهادی مصلی صاحب الزمان (عج)، طی سخنانی بیان کرد: رفع مشکلات مردم بسیار ثواب دارد و این قدم‌ها بی اثر نخواهد ماند.

وی به نقش مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این بحران که مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند، تشکیل قرارگاه جهادی کمک بزرگی به آن‌ها خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات به وجود آمده باید همه مردم دست به دست هم داده و با همدلی و مواسات به یاری یکدیگر بشتابند که قطعا این قدم‌ها برکات‌های فراوانی به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: این مقطع نیز یکی از امتحانات الهی است که باید همه مردم با توکل به خدا و دستگیری از گرفتار‌ها و آسیب دیدگان این بیماری، مشکلات را پشت سر بگذرانیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری نماینده ولی فقیه در ورامین مشکلات اقتصادی فعالیت جهادی سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر