Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@12:41:33 GMT

تجمعات بیش از ۴ نفر در هنگ کنگ ممنوع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۸۱۴

تجمعات بیش از ۴ نفر در هنگ کنگ ممنوع می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دولت منطقه‌ای هنگ کنگ اعلام کرد، از چهارشنبه ممنوعیت تجمعات بیش از چهار نفر را اجرایی خواهد کرد و این اقدام را به دلیل افزایش گسترده موارد ابتلا به کرونا در این دولتشهر طی چند روز گذشته اتخاذ کرده است.

کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ در اظهاراتی امروز، دوشنبه گفت، ۱۲ مکان در معرض بیشترین خطر ابتلا به کرونا هستند از جمله سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدن‌سازی که باید به مدت هفت روز از روز چهارشنبه فعالیت خود را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تدابیر بعد از اعلام مرکز حمایت از سلامت هنگ کنگ اتخاذ شده که ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرد. این افزایش جدید ابتلا از زمان شیوع پاندمی کرونا محسوب می‌شود.

این مرکز اعلام کرد، زنجیره انتقال کرونای ۲۰ تن از موارد جدید ابتلا نامشخص است و ۲۱ تن بقیه مرتبط با بیمارانی بوده‌اند که قبلا تست آن‌ها مثبت بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری ممنوعیت تجمعات هنگ کنگ زنجیره انتقال سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر محسن صالحی عیسی جعفری هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حکیم حسین خیراندیش گفت: فراموشی برشی معمولا برای همه پیش می آید، مثلا گاهی اسم یا آدرس یا تلفن فراموش می شود.

او ادامه داد: اما اگر کسی می ترسد مبتلا به آلزایمر شود یعنی میزان سردی در مغز افزایش پیدا کرده است. خوردن شربت عسل آب زعفرانی، ترک سردی شبانگاه، استشمام عطر، دود اسپند صبح و شب توصیه می شود. شب ها هم بهتر است شام را سردی نخورند.

کد خبر 849354 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها طب سنتی خبر مهم بیماری - آلزایمر بیماری - بیمارستان تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است