Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:37:49 GMT

واژگونی خودروی سواری در قروه ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۹۹۶۹

واژگونی خودروی سواری در قروه ۲ کشته برجای گذاشت

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی قروه گفت: شامگاه دوشنبه یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور قروه به روستای گنجی دچار سانحه شد که دو نفر از سرنشینان آن فوت کردند.

شاهرخ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: چهار سرنشین در خودروی پژو ۴۰۵ در مسیر قروه به دهگلان، حد فاصل روستای گنجی دچار سانحه واژگونی شدند و ۲ کودک ۱۰ و ۱۲ ساله آن در اثر شدت جراحات فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: والدین این دو کودک از سانحه نجات یافتند و در مرکز درمانی قروه تحت مراقبت قرار گرفتند و حال عمومی آنها مناسب ارزیابی شده است.

محمدی تصریح کرد: با وجود احیا یکی از کودکان و انتقال آن به بیمارستان قروه به دلیل شدت جراحات و آسیب دیدگی جدی این کودک نیز به کما رفت و فوت کرد.

به گفته رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان قروه، علت این حادثه در دست بررسی است و احتمال واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ بر اثر سرعت زیاد دور از انتظار نیست.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان کودک اورژانس واژگونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد که بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند افزود: در این حادثه یک مرد ۷۵ ساله فوت کرد و یک نفر هم مصدوم شد.

به گفته یکی از شهروندخبرنگاران، بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان‌علیا از توابع طارم‌سفلی،   به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان، تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶